Gå til innhold

NEC mye pixelkrøll


Anbefalte innlegg

Bestillte meg en NEC2080UX+BK fra Netshop og fikk en med 2 døde pixler på, brukte angreretten og sende den tilbake. Snakket med Netshop og spurte om de kunne åpne en annen og sjekke etter døde pixler før de sende den til meg. Den nye som ble åpnet hadde 3 døde pixler. Netshop med den fantastiske servicen de har *Helt super* Sa av at 20 skjermer har 17 av dem døde pixler. Hva er det som sjer er det bare bøll med TFT skjermer?? Jeg avblåste hele kjøpet mitt av NECèn og spurte om de kunne sjekke en Iiyama 21,3 tommer til meg isteden. Om denne skjermen ikke har døde pixler bestiller jeg den. Jeg spør da dere.. Har NEC for stor feilrate på sine skjermer ?? Hvorfor selger de skjermer som de vet at de får tilbake igjen. Jeg er trøtt og lei og litt sinna fordi jeg hadde gledet meg STORT til denne skjermen. :no:

 

 

EDIT: Jeg synes at og kjøpe en skjerm til 14000,- er ødelagdt om det er så mye som EN død pixel. Er jeg kresen??

Endret av ASCIWhite
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tanken har slått meg også. Jeg har en Nec1760NX. Kom med 1 død pixel (Men den maserte jeg bort). Men har sett flere som har klagd over det problemet. Er jo kjipent.

 

Men skjermen er bra! :yes:

Jeg har oxo en NEC1760NX Black..

Det er en super skjerm :dribble: og jeg har ingen døde pixeler på min.. :cool:

 

kan godt hende at NEC har stor feilrate, men jeg var ikke en av de som fikk en slik skjerm :tease:

Lenke til kommentar

nå er det nok ikke prisen alene. Da nec faktisk har dyrere skjermer i enkelte tilfeller enn Eizo.

 

Eizo er absolutt en av de beste skjermprodusentene på markedet. I dagens marked er det kun to prosusenter som kriger i fremste linje. Eizo og Nec.

 

Eizo er kjent for å produsere overlegent statisk bilde, mens NEC er litt bedre på det dynamiske...

 

 

Eizo har sluppet en ny serie som virkelig sparker vettet ut av andre skjermprodusenter..... (eks L768)

 

NEC slipper en helt ny spillskjermer som skal ha en ny teknologi på markedet som henvender seg til spilleren. Dette vil dere ikke finne noe info om på nettet, men jeg kommer med en artikkel når tiden er inne og den er klar for markedet. Hw er nemmelig verdens beste nettsted for skjerm nyheter, og vi ligger alltid først ute ;)

 

 

 

Kommer tilbake med dead piksel saken

Lenke til kommentar
magnet triket er noe annet enn masseringstrikset :)

 

Virker det kommer en guide, har meget gode indisier på at dette virker..

Kan du gi oss en liten forsmak på den guiden? Min NEC 1760NX har en død pixel som jeg gjerne vil fjerne.

 

EDIT: Wow. Siste linje rimet jo :cool:

Endret av TJ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...