Energizer Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Hei! Jeg kjenner en som har en 1.7 ghz Pentium 4 med EasyCdCreator. Det er jo ikke så "supert" Så hadde han tenkt og legge inn Nero da... Han har WindowsXP NO men da han la inn Nero forsvant CDROM stasjonene. D/E Hvorfor? Noen som har peiling? Håper noen gidder og svare!! :wink: Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 IDE Aspi eller SCSI Aspi Drivere er nødvendig Nero & Easy CD sammen med min opplevelse går ikke så greit - en må helst bort på mine systemer i alle fall... Lykke til videre... (ikke så mye hjelp i meg - men noen hint bare) Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 29. april 2002 Forfatter Del Skrevet 29. april 2002 Hmmm.. Det er en Samsung CDROM og en SONY brenner tror jeg.. noen som har en ide? Når jeg installerte det selv hjemme, fiksa Nero drivere ved hjelp av en Orion 2000 Crack... hmmm Noen som vet? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Quote: On 2002-04-29 14:10, Shadow_iX skrev:IDE Aspi eller SCSI Aspi Drivere er nødvendigNero & Easy CD sammen med min opplevelse går ikke så greit - en må helst bort på mine systemer i alle fall...Lykke til videre... (ikke så mye hjelp i meg - men noen hint bare) På nero sin side er d et program som gjør at du kan ha mange cd brenne program,tror d heter "boot meny". Lenke til kommentar
aG_ Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 brodern la inn nero og easy cd-creator.. når han reboote forsvant cd-romene og xp ga en advarsel som sa at cd-recording (asapi eller hva det progget heter) var blitt disablet. han reinnstallerte xp like så greit.. Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 29. april 2002 Forfatter Del Skrevet 29. april 2002 Vi måtte stille tilbake tida ca. 1 dag, men uansett hva vi prøver funker det ikke. Det har alltid funka før! Hva er galt!? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Du bør laste ned nyeste versjon av Nero. Den du har støtter sannsynligvis ikke XP, og phucker opp aspi-driverene slik at du ikke finner cd-rommene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå