Gå til innhold

Ny pc til fattig student (8000 kr +-)

Anbefalte innlegg

jaja,da så jeg vel ikke det da. oppsettet ditt så foresten ikke så gæren't ut, men kansje jeg ville bytte ut harddisken du valgte. western er noen av de mest støyende diskene. velg Seagate, god og rolig disk.

Seagate 160gb s-ata er IKKE noen rolig disk. Har den selv, og tilogmed raptoren min bråker mindre. Kan hende jeg har vært uheldig da :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jaja,da så jeg vel ikke det da. oppsettet ditt så foresten ikke så gæren't ut, men kansje jeg ville bytte ut harddisken du valgte. western er noen av de mest støyende diskene. velg Seagate, god og rolig disk.

Seagate 160gb s-ata er IKKE noen rolig disk. Har den selv, og tilogmed raptoren min bråker mindre. Kan hende jeg har vært uheldig da :dontgetit:

nei, tuller du? Seagate SKAL være og er veldig kjent for å være rolige. at den bråker mer enn Raptor kan ikke stemme. du forveksler vel ikke den mot en annen vifte eller noe i maskinen din da? lett å ta feil, ofte vanskelig og høre hvor støyen kommer fra, stopp hver vifte et par sekunder så finner du ut hva som bråker mest.

har foresten en Seagate harddisk selv jeg også. når jeg stoppet alle viftene inne i maskinen min for å teste støynivået til western Vs Seagte var det en HELT annen verden.

kunne knapt høre seagate'n, så at de er rolige tror jeg det er liten tvil om, også når alle andre sier det samme. ;)

Endret av Mekkeren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...