Janivars Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Her er headsettet jeg har bestilt på komplett.no.. Noen som har det? er det verdt 425 kr? hvor godt er det? My Webpage Lenke til kommentar
Zachry Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Har ikke prøvd det, men koss er jo et bra merke det så... Endret 9. august 2004 av Zachry Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 koss overaska meg veldig. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123337&cks=PRL jeg kjåpte disse. og dem overaska med stor renhet i lyden og masse dubde i bassen som var fast og fin. men di du referer til vet jeg ikke noe om Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Bruttern kjøpte et headset fra koss som koster 275 på nettet, og jeg synes det duger rimelig bra.. Dette er vel da bedre.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Har en billigere utgave av Koss, altså CS-100 modellen. Den fungerer fint. Lenke til kommentar
Frenchy Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Headsettet er helt ok det. Jeg spiller SoF2 (soldier of fortune) sammen med noen kompiser over nettet og da er det fint å høre skrittene til andre spillere når de løper i nærheten av deg. Med det gamle headsettet mitt kunne jeg også det, men nå.... Ja, nå hører jeg ALT. Hehe Hvis det skulle være noe å kritisere dette headsettet for må det være at det sitter litt stramt. Det er ingen muligheter for å justere det heller (bare litt opp/ned for store/små huer), men absolutt verdt pengene. Ettersom du allerede har bestillt det du vel ikke på utkikk etter alternativer? Lykke til, du blir sikkert fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå