Gå til innhold

Bildegalleri for hjemmeside


Anbefalte innlegg

Viste ikke helt hvor jeg skulle poste dette.

 

Leter etter et hjelpemiddel til å lage bildegalleri på hjemmesiden min.

Har testa et program som heter web album generator, men da må man ha alle bildene på samme side, vil gjerne ha seksjoner med f.eks ferie, fest, osv med thumbnails.

 

Har noen et godt tips her ?

 

Det må være enkelt å sette opp da jeg har liten/null peiling :)

 

Serveren støtter det meste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, dette er sikkert veldig enkelt hvis man kan det, men som sagt så har overhodet ikke peil på php eller noe rundt web :)

 

Har kikka igjennom endel av disse scriptene nå, men må ærlig inrømme jeg ikke skjønner noen verdens ting.

 

Hvis en som har litt peil kunne satt opp et for meg ville jeg vært evig takknemlig.

 

Kategorier

Automagisk legger til nye bilder når jeg laster opp og lager thumbnails.

 

Gir deg full axx til ftp'en hvis noen har tid/gidder.

 

PM.

 

Takk.

Lenke til kommentar
Lurer på om folk i det heletatt leser det jeg skriver ? :ermm:

ja, og jeg har prøvd det litt. veldig bra! men, et spørsmål ang. styling på php-scripts: går det an å integrere et slikt script i et design, og f.eks. få scriptet til å dukke opp i en "boks" eller noe, der resten av innholdet på siden kommer..? hvis dere skjønner..? krever dette MYE omprogrammering..?

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler på det varmeste " Gallery. Den har alle funsjonene du etterlyser og itillegg har en drøss med andre funksjoner. Samtidig er den GRATIS!

 

Ta en titt!

kan også anbefale programmet gallery remote... som ligger på sidene deres

da lager du bare albummet

drar bildene over

klikker på upload og thats it

 

krever at du har satt opp gallery på servern

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler på det varmeste " Gallery. Den har alle funsjonene du etterlyser og itillegg har en drøss med andre funksjoner. Samtidig er den GRATIS!

 

Ta en titt!

Dette programmet var meget bra, men lurer på en ting. ER det noen som vet hvor jeg går for å ta bort [login] som vises til høyre når man ser på albumene og på innholdet i albummene?

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler på det varmeste " Gallery. Den har alle funsjonene du etterlyser og itillegg har en drøss med andre funksjoner. Samtidig er den GRATIS!

 

Ta en titt!

Dette programmet var meget bra, men lurer på en ting. ER det noen som vet hvor jeg går for å ta bort [login] som vises til høyre når man ser på albumene og på innholdet i albummene?

Er ikkje heilt sikker, men eg trur du kan ta vekk det login greiene når du set opp config fila...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...