mars001 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Viste ikke helt hvor jeg skulle poste dette. Leter etter et hjelpemiddel til å lage bildegalleri på hjemmesiden min. Har testa et program som heter web album generator, men da må man ha alle bildene på samme side, vil gjerne ha seksjoner med f.eks ferie, fest, osv med thumbnails. Har noen et godt tips her ? Det må være enkelt å sette opp da jeg har liten/null peiling Serveren støtter det meste. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hotscripts.com se om du finner noe til ditt behov. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Takk for linken, problemet er at jeg ikke vet hva jeg skal se etter, og det meste koster penger, håpet å finne noe gratis. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hvis du bruker PHP: http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_...ries/index.html Her er det MANGE å velge i, og fåtallet av scriptene på Hotscripts koster penger. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Ok, dette er sikkert veldig enkelt hvis man kan det, men som sagt så har overhodet ikke peil på php eller noe rundt web Har kikka igjennom endel av disse scriptene nå, men må ærlig inrømme jeg ikke skjønner noen verdens ting. Hvis en som har litt peil kunne satt opp et for meg ville jeg vært evig takknemlig. Kategorier Automagisk legger til nye bilder når jeg laster opp og lager thumbnails. Gir deg full axx til ftp'en hvis noen har tid/gidder. PM. Takk. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Den absolutt enkelste måten å lage et bildegalleri på er "åpne PS/file/automate/web photo gallery" så velger du bare mappen med bildene og PS lager koden for deg Denne metoden er blant annet brukt her Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Nå er PS et grafikkprogram, og det kan man også se på koden den spytter ut Jeg anbefaler heller å finne et script. Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg anbefaler på det varmeste " Gallery. Den har alle funsjonene du etterlyser og itillegg har en drøss med andre funksjoner. Samtidig er den GRATIS! Ta en titt! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Nå er PS et grafikkprogram, og det kan man også se på koden den spytter ut Jeg anbefaler heller å finne et script. Funker helt fint for meg iallefall Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Finn en 30dagers trial til Arles Image web page creator (elns), og når trial tida går ut, kan du berre stille tilbake datoen på PCen din for å bruke det igjen Har massevis av finfine funksjoner, og kan tilpassast nesten i det uendelige. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 jeg har laget en side med netobjects fusion MX, jeg får ikke til å lage fotoalbum? hjelp! anyone... Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Jeg anbefaler på det varmeste " Gallery. Den har alle funsjonene du etterlyser og itillegg har en drøss med andre funksjoner. Samtidig er den GRATIS! Ta en titt! Lurer på om folk i det heletatt leser det jeg skriver ? Lenke til kommentar
loketing Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Lurer på om folk i det heletatt leser det jeg skriver ? ja, og jeg har prøvd det litt. veldig bra! men, et spørsmål ang. styling på php-scripts: går det an å integrere et slikt script i et design, og f.eks. få scriptet til å dukke opp i en "boks" eller noe, der resten av innholdet på siden kommer..? hvis dere skjønner..? krever dette MYE omprogrammering..? Lenke til kommentar
gather Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg anbefaler på det varmeste " Gallery. Den har alle funsjonene du etterlyser og itillegg har en drøss med andre funksjoner. Samtidig er den GRATIS! Ta en titt! kan også anbefale programmet gallery remote... som ligger på sidene deres da lager du bare albummet drar bildene over klikker på upload og thats it krever at du har satt opp gallery på servern Lenke til kommentar
Purify Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 loketing og jmmk: Start deres egen tråd, ikke post spørsmålene deres i noen andre sitt emne. Lenke til kommentar
stclem Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg anbefaler på det varmeste " Gallery. Den har alle funsjonene du etterlyser og itillegg har en drøss med andre funksjoner. Samtidig er den GRATIS! Ta en titt! Dette programmet var meget bra, men lurer på en ting. ER det noen som vet hvor jeg går for å ta bort [login] som vises til høyre når man ser på albumene og på innholdet i albummene? Lenke til kommentar
ratata Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 har du tilgang til php så vil eg anbefala Gallery Lenke til kommentar
ratata Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg anbefaler på det varmeste " Gallery. Den har alle funsjonene du etterlyser og itillegg har en drøss med andre funksjoner. Samtidig er den GRATIS! Ta en titt! Dette programmet var meget bra, men lurer på en ting. ER det noen som vet hvor jeg går for å ta bort [login] som vises til høyre når man ser på albumene og på innholdet i albummene? Er ikkje heilt sikker, men eg trur du kan ta vekk det login greiene når du set opp config fila... Lenke til kommentar
stclem Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Det har jeg prøvd, men går ikke der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå