MountainRivera Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 http://www.itavisen.no/art/1304126.html?PH...5cf9356c88e2521 Helt utrolig. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Tro hvor mange bilder jeg kan ta med kameareet mitt da!! Sinnsykt! Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 kanskje disse kortene vil erstatte vanlige harddisker om ikke så lenge da slipper vi støy i fra vanlige hd'er, å de nye kortene tar mye mindre plass, blir ikke varm, å raskere og mere plass. Lenke til kommentar
SuperDeformed Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Tja, tror nok s-ata er kommet for å bli, hvertfall en stund. Er sikkert ikke så utrolig billig med 2TB minnekort Slike minnekort har vel også en begrensning på hvor mye de kan overskrives, eller er jeg på jordet nå? Lenke til kommentar
Zachry Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Shit, minnekort med 2 TB. Det er jo helt sykt! Lenke til kommentar
kim Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Etter det jeg har lest så kan det ikke forsvarest økonomisk å selge minnekort med stor kapasitet, så vi vil nok fortsatt se vanlige harddisker en stund til Lenke til kommentar
Zachry Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Lurer på hva prisen kommer til å bli... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Jeg må nok være dagens gledesdreper: Minnekortene med 2 TB er bare tull og fanteri fra IT-avisens side. De har nok en gang klart å feiltolke kildene sine. Jeg trodde først det var oversettelsesfeil (ala billion->bilion) men etter på ha lest den orginale pressemeldingen så ser jeg at det er noe annet som er feil. Det står at det gjøres teknisk mulig å adressere minnekortene på opptil 2 TB minnekort, ikke "nå kommer de". Sorry gledesdrapet, men dere hadde vel allerede på følelsen av at det var for godt til å være sant? Endret 9. august 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Itavisen er skummel for folk uten kritisk sans! Edit: Skrivefeil Endret 9. august 2004 av astrox Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 å jøss, håper de har motatt mail om flausen. 2TB var absolutt for godt til å være sant Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) 2TB var absolutt for godt til å være sant Jepp, Utrolig bokstavelig talt (slik trådstarter skriver så treffende) Jeg vet ikke om de har fått noen mail, men det flames så det holder i "diskuter denne artikkelen". Endret 9. august 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
Zachry Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Kansje ITavisen har skrevet feil, og at det egentlig skal stå 2 GB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå