Gå til innhold

Når slippes HL2?

Anbefalte innlegg

gold utgave?

Final versjonen. Når et spill er ferdig så blir det lagt på en gull plate, som har da heter "Gone Gold".

Det er et uttrykk da. Tviler på at de faktisk bruker en plate av gull...

Platen er selfølgelig ikke laget av gull da. Bare Gull farget ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra Urban Dictionary:

"Term used in software development; a piece of software has gone gold when its code base is deemed complete. A copy of the program is created and sent out for duplication. In the past, the media used to transport the program was often a gold compact disc."

Dude! Skulle likt og hatt en Half Life 2 CD av gull!

:thumbup:

Lenke til kommentar
elkjøp har fått bekreftelse på at det blir sluppet ut i 4. kvartal.

Jassa?

Jeg tipper og håper det kommer på Steam først.

Hvordan skal dere andre kjøpe det egentlig? Om man kan kjøpe det via Steam noen dager før det kommer i butikken, vil noen da kjøpe det der?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

får se hva jeg gjør, ender sikkert opp med å prøvekjøre det før jeg bestemmer meg, stoler ikke helt på valve og derfor vil jeg gjerne sjekke at de har holdt løftene sine om spillet.

Lenke til kommentar
Jassa?

Jeg tipper og håper det kommer på Steam først.

Hvordan skal dere andre kjøpe det egentlig? Om man kan kjøpe det via Steam noen dager før det kommer i butikken, vil noen da kjøpe det der?

Kunne ikke falle meg inn å laste det ned fra STEAM, jeg vil ha boksen, platene og manualen og evt. andre ting som måtte følge med. :dribble:

Noen dager fra eller til har ikke så mye å si.

Lenke til kommentar
And of course the most obvious questions: When do you think HL2 will be released? Do you hope to ship it in August?

We are planning to deliver a release candidate to Vivendi later this month and we're hoping to see the product on store shelves this fall, but we do not have a confirmed ship date at this time.

Leste akkurat et interview med en Valve kar... åå håper det kommer snart

Lenke til kommentar

Sett bort ifra at jeg leste at spillet blir på 4 CDer, synes jeg det intervjuet var lite interessant :p

Tror jeg trekker tilbake 3. september, med tanke på at det er litt tidlig med tanke på hvor lenge beta testingen av CS: Source (som er inkludert) varer.

Min nye dato blir da 17. septemer :cry:

Endret av kim
Lenke til kommentar
elkjøp har fått bekreftelse på at det blir sluppet ut i 4. kvartal.

Ja, for ansatte hos Elkjøp hevder aldri mer enn de selv vet, og kunne i alle fall ikke finne på å bare slenge noe ut for å kvitte seg med spørsmål som de ikke vet svaret på... Er det noen jeg ikke stoler på, så er det ansatte på Elkjøp.

Lenke til kommentar

Dette kom fra et nylig intervju:

And of course the most obvious questions: When do you think HL2 will be released? Do you hope to ship it in August?

We are planning to deliver a release candidate to Vivendi later this month and we're hoping to see the product on store shelves this fall, but we do not have a confirmed ship date at this time.

Lenke til kommentar

Bah, slik har de drevet å sagt _litt_ for lenge nå altså! :nei:

Lenke til kommentar
[iC' date=17/08/2004 : 03:30]
kan ikke bare hl2 komme straks?? jeg vil  ha det nå!!  :wallbash:

Og bli skuffet over et uferdig produkt?

Nei, da venter jeg heller i hundre år til! :)

EDIT: Skrev feil på Hundre = Jundre :p

jamen alså spillet er sannsynligvis omtrent helt bugfritt nå, de sa jo for snart en mnd siden at om 16dager vil vi ha fjernet de fleste bugs..

Lenke til kommentar

Er jeg usynlig eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...