Zachzi Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Heisann! Noen som vet om et program som kan gå igjennom mp3ene for å sjekke de for feil? Det må være et program som kan sjekke en hel mappe med flere sanger i slik at jeg slipper å sjekke 7000 sanger manuelt. Det har vært sabla greit slik at jeg kan luke ut de filene det er noe kødd med! -Zachzi Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Åssen feil? bare lurer... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Quote: On 2002-04-29 13:47, Zachzi skrev:Heisann!Noen som vet om et program som kan gå igjennom mp3ene for å sjekke de for feil?Det må være et program som kan sjekke en hel mappe med flere sanger i slik at jeg slipper å sjekke 7000 sanger manuelt. Det har vært sabla greit slik at jeg kan luke ut de filene det er noe kødd med!-Zachzi Her er en side med "programs and tools" se om du finner noe her: http://fraktali.849pm.com/mp3pro.html Lenke til kommentar
Zachzi Skrevet 29. april 2002 Forfatter Del Skrevet 29. april 2002 Det jeg mener med feil er knitring, hakking eller unormalt høy eller lavt volum i filene. Det jeg leter etter er et program som kan sjekke et helt mp3-arkiv for de feilene som nevnt over. -Zachzi Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Quote: On 2002-04-29 14:13, Zachzi skrev:Det jeg mener med feil er knitring, hakking eller unormalt høy eller lavt volum i filene. Det jeg leter etter er et program som kan sjekke et helt mp3-arkiv for de feilene som nevnt over.-Zachzi "mp3 gain" er et programm som gjør at alle mp3 filene dine spiller likt,men har du 7000 mp3 filer vill d ta veeeeeldig lang tid. Lenke til kommentar
RONNII Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 JEG HADDE IKKE LYD I WINAMP MENS SÅ VAR DET BARE JEGE SOM HADDE GLEMT Å SKRU PÅ HØYTALERENENE!!!! SJEKK HØYTALERENE DINE FØRST!!! Lenke til kommentar
letmein Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Jeg hadde problemer med lyden, men kaninen til søstra mi hadde gnagd over ledningen ut fra lydkortet.. :razz: Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Hva med å gå i butikken og kjøpe cd'er (evt rippe selv) istedet for å laste ned crappy mp3'er? Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 EncSpot er omtrent et slik program du leiter etter. Det sjekker kvaliteten, på mp3-filer. Det er ikke perfekt, men verdt et forsøk. http://www.guerillasoft.com/Encspot/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå