Gå til innhold

Erfaringer med data.techline.no/ ?

Anbefalte innlegg

Noen som har bestillt noe derfra?

Eg bestillte ett hk, og fikk mail tilbake den 29'ende med bekreftelse på bestillingenen, og den er enda ikke sendt. På alle varene deres står det leveringstid 2-6 dager(ink. hk'et eg bestillte).

Betyr det at di får det på lager om 2-6 dager,alltså at di ikke har noe lager, eller får eg det på døra om 2-6 dager...Har gått mye lengre og pakken er jo ikke sendt en gang :cry:

Nå er hk'et mitt gått ned i pris på komplett, så kanskje eg helelr burde gå tilbake til dem :hmm:

Eg har jo ikke prøvd tyggisen til komplett enda heller :dribble:

Endret av Fuel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg forstår ikke hvordan hw.no kunne kåre Techline som vinner av webshop-testen. Grunnen til at det tar så lang tid, er at Techline bestiller delene du har bestillt fra en annen butikk igjen, de har ikke eget lager :thumbdown:

webshop testen er en test KUN på pris, som det står hvis man gidder å lese hele så tester ikke de service eller noe annet enn prisen

Lenke til kommentar

Fikk en mail no med pakke spor og greier, når eg søker etter pakken på posten så sier den at nr. ikke eksisterer. Litt tilfeldig at eg får den mailen 4 timer etter eg sendte forespørsel om avbestilling?

Er var det så mange skrive feil at eg gidder ikke rette dem :whistle:

Endret av Fuel
Lenke til kommentar

Huff, slikt er ikke mye gøy. Sender ut når du klager gjør dem, og når du skal ha support er det ikke mulig å få svar før du truer med forbrukerrådet..

edit: dette har ikke noe med techline å gjøre, men en annen sjappe

Endret av Arntfinn
Lenke til kommentar

men hvordan kan det ha seg at pakke nr ikke finnest da?

At ting tar litt tid på posten?

Når eg har bestillt fra komplett/multiplex etc. så finner eg pakken sekkunder etter at eg får mail om at pakken er sendt.

Lenke til kommentar

Hmm, har bare opplevd dette en gang før, og da var det databutikken som sendte fra danmark(eller var det sverge), da tok det noen dager før pakken kom til Norge, og blei registert her.....techline sender fra Norge, eller?

Endret av Fuel
Lenke til kommentar

Ja de hadde solgt tastaturet jeg hadde bestilt mens jeg var på ferie slik at det tok 4 ganger så lang tid + at jeg fikk hvitt tastatur istedenfor svart :realmad:

men til gjengjeld så ble det til at jeg bestilte på nytt og la til bedre høyttalere, ram og minnebrikke til kameraet ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det burde å være ett minimum krav angåene hvem blir sett på i webshop guiden.

Minnst 10-20 omtaler fra kunder og karakter over 4. Alle butikker som fyller disse vilkår blir så sammenlignet.

Da slipper vi kjeller sjopper med ingen kapital, ingen lager og butikken på en 2GHz Celeron ;)

Simon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...