Fuel Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Noen som har bestillt noe derfra? Eg bestillte ett hk, og fikk mail tilbake den 29'ende med bekreftelse på bestillingenen, og den er enda ikke sendt. På alle varene deres står det leveringstid 2-6 dager(ink. hk'et eg bestillte). Betyr det at di får det på lager om 2-6 dager,alltså at di ikke har noe lager, eller får eg det på døra om 2-6 dager...Har gått mye lengre og pakken er jo ikke sendt en gang Nå er hk'et mitt gått ned i pris på komplett, så kanskje eg helelr burde gå tilbake til dem Eg har jo ikke prøvd tyggisen til komplett enda heller Endret 9. august 2004 av Fuel Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg forstår ikke hvordan hw.no kunne kåre Techline som vinner av webshop-testen. Grunnen til at det tar så lang tid, er at Techline bestiller delene du har bestillt fra en annen butikk igjen, de har ikke eget lager Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Uff, da kan det jo ta evigheter til eg får hk'et mitt*avbestille* Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg forstår ikke hvordan hw.no kunne kåre Techline som vinner av webshop-testen. Grunnen til at det tar så lang tid, er at Techline bestiller delene du har bestillt fra en annen butikk igjen, de har ikke eget lager webshop testen er en test KUN på pris, som det står hvis man gidder å lese hele så tester ikke de service eller noe annet enn prisen Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Di burde hadt noen minumskrav, for og få bli med påwebshoptesten. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Det ville blitt fryktelig mye arbeid hvis de skulle teste servicenivå og leveringstid til alle butikkene..... Derfor går de kun etter pris Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 hva med krav på at webshopen må få over 3/6 fra webshopguiden for og bli med da? Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Fikk en mail no med pakke spor og greier, når eg søker etter pakken på posten så sier den at nr. ikke eksisterer. Litt tilfeldig at eg får den mailen 4 timer etter eg sendte forespørsel om avbestilling? Er var det så mange skrive feil at eg gidder ikke rette dem Endret 9. august 2004 av Fuel Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Huff, slikt er ikke mye gøy. Sender ut når du klager gjør dem, og når du skal ha support er det ikke mulig å få svar før du truer med forbrukerrådet.. edit: dette har ikke noe med techline å gjøre, men en annen sjappe Endret 9. august 2004 av Arntfinn Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 men hvordan kan det ha seg at pakke nr ikke finnest da? At ting tar litt tid på posten? Når eg har bestillt fra komplett/multiplex etc. så finner eg pakken sekkunder etter at eg får mail om at pakken er sendt. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hvis ting bare hadde tatt litt tid på posten så hadde det vel bare stått at det ikke er registrert noe på det nummeret, ikke at det ikke finnes Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Hmm, har bare opplevd dette en gang før, og da var det databutikken som sendte fra danmark(eller var det sverge), da tok det noen dager før pakken kom til Norge, og blei registert her.....techline sender fra Norge, eller? Endret 9. august 2004 av Fuel Lenke til kommentar
srbz Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ja de hadde solgt tastaturet jeg hadde bestilt mens jeg var på ferie slik at det tok 4 ganger så lang tid + at jeg fikk hvitt tastatur istedenfor svart men til gjengjeld så ble det til at jeg bestilte på nytt og la til bedre høyttalere, ram og minnebrikke til kameraet Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Vant de ikke fordi de er billige? Selv om de er dårligere ellers gjør de jo ikke dyrere en andre. Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 finner ikke pakken på pakke spor i dag heller Lenke til kommentar
Templar Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Det burde å være ett minimum krav angåene hvem blir sett på i webshop guiden. Minnst 10-20 omtaler fra kunder og karakter over 4. Alle butikker som fyller disse vilkår blir så sammenlignet. Da slipper vi kjeller sjopper med ingen kapital, ingen lager og butikken på en 2GHz Celeron Simon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå