Øssa Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Husker fra da jeg var mindre at vi hadde en spilldemo der du kunne sette inn 3D figurer i forskjellige landskaper for så å bestemme hva disse figurene skulle gjøre. Husker derimot ikke hva dette spillet heter. Ringer det en bjelle hos noen. Kan bare huske dette spillet som utrolig morsomt, Ivertfall da jeg var yngre. Noen som kan huske å ha spillt et slikt spill? Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 har spilt dette spillet ja.. husker hvor morsomt det var da jeg var yngre og.. men kan heller ikke huske hva det het... fantastisk morsomt spill Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Så synd, så synd Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Var det noe creatures eller noe ? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Muligens Microsoft Movie Maker fra 1998. I den demoen kunne du velge en tjukk mann og en dame. Så kunne du velge kostyme og hvilke lyder som skulle bli spillt. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Det er akkurat det spillet! Husker du kunne velge en tjukk mann og en dame. Husker det gikk an å få damen til å gjøre ninjaspark :!: Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Noen som vet hvor man kan få tak i dette nå foresten? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Haha! Jeg lagde mange syke filmer i det programmet. Hadde mye moro med å blåse opp skuespillerne og lage Godzillafilmer. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Gjentar meg selv: Noen som vet hvor man kan få tak i dette nå foresten? Begynner å få veldig trang til å spille dette spillet.... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Tror det heter Microsoft Nickelodeon 3D Movie Maker... Prøver å finne demo av det nå.. edit: Etter lang leting.. LAST NED Endret 10. august 2004 av razh0r Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Feil spill! husker det andre som mye tøffere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå