schmelck.no Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Dette må være den styggeste casemodden jeg har sett: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBCWPSPE1 Og best av alt er hva microplex skriver om det: Er PCen din ensfarget og kjedelig? Det trenger den ikke være. Med Sunbeam casewrap vil PCen din fremstå som unik og spennende. Unik har de nok ganske rett i ja! Gjerne post stygge/jalla casemods her, men ikke heng ut noen enkeltpersoner, bruk folkevett... EDIT: Hvis noen har denne casemodden som jeg linket til så er det ikke noe slemt ment mot dere, man har jo forskjellige meninger (heldigvis) Endret 9. august 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 :!: fett? ja. men uhorvelig stygt! Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Schmelck: Ja det må være den sleskeste casemod'en noensinne laget. Her er en guide for de som vil ta begrepet ventilasjon det ekstra hakket. Egnet mest for viderekommende innen casemod'ing. LINK EDIT: fikset url. EDIT2: Dette er vel den styggeste mod'en jeg noen gang har sett: Flowercase EDIT3: fant enda en. Lego er sikkert tøft, men bare hvis det er i det minste litt struktur i det: Lego Xbox Endret 9. august 2004 av AndyG Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 (endret) EDIT: Dette er vel den styggeste mod'en jeg noen gang har sett: Flowercase Nå også med MATCHENDE tastatur+mus! http://store.yahoo.com/directron/flowerkeyboard.html EDIT: eller hva med det samme i midi tower? http://store.yahoo.com/directron/flower401.html Endret 9. august 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) jeg blir ganske så kvalm når jeg ser denne og EDIT: schmelck/AndyG, det er noe av det fæleste..... EDIT2: EDIT3: fant enda en. Lego er sikkert tøft, men bare hvis det er i det minste litt struktur i det: Lego Xbox Den var jo kul da Endret 9. august 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 jeg blir ganske så kvalm når jeg ser denne synes ikke den var så verst faktisk.... Den verste er.... uten tvil......denne serien fran Chieftec Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Golden Green, Golden Brown og Golden Yellow var jo litt "ikke-chieftec" for å si det sånn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Schmelk og Andy: Jeg har ikke godt av å se slikt før leggetid... Den første saken var verst, men jeg ble skikkelig kvalm av den flower-greia.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 dette kabinetet er tragisk: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=KIKITTY hvem kjøper slikt? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) hvem kjøper slikt? Hardcore-overklokkere selvfølgelig? Hvem tror du kjøper slike? (barn ja). Er da på ingen måte tragisk det kabinettet... Endret 9. august 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg ville nok mye heller hatt et sånn kitty-kabinett enn det blomstrete. Det var direkte hesllig!! Kjenner heldigvis ikke noen damer som ville ha hatt noe sånt heller.... Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Har det ikke gått litt langt når man begynner å bli kvalm av å se et PC-kabinett som er stygt? La nå folk få kjøpe hva dem vil... bryr meg fint lite iallfall. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Golden Green, Golden Brown og Golden Yellow var jo litt "ikke-chieftec" for å si det sånn. golden yellow case'n er da søt (ja jeg har den.) Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 link til golden yellow eller? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Den verste er.... uten tvil......denne serien fran Chieftec Der er linken -Ho1M-... Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Takker og bukker schmelck:D Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 btw jeg synes de var litt kule da men neh det er jo chieftech så! brune var best! mn skal du ha noe simpelt med vindu ! er det jo bare lian li! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå