petterg Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Sommer'n har kommet og et par av maskinene blir for varme og ustabile. Jeg er også heit og ustabil, så nå trengs en AC! Hvor i norge får man kjøpt slikt? Bør være billig og stillegående. Den skal bare dekke ett rom, så trenger ikke være så kraftig. Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Annet om hardware ja, hehe. Håper du skal modde den ? Sette inn noen katoder og plexi ? Vann er det vel der fra før på en del av de, hehe. Elkjøp, Expert, Euronics, osv... Eller kvasir.no og søke på airconditon så dukker det opp noen forhandlere. Elkjøp har en fin sak vettu, kjøpe aircondition og prøve en måned og da er det brått ikke så varmt mer. Er vel to hovedtyper, en som slipper vannet ut i en bøtte / beholder og en med slange som kjører utlufting. Hot Hot Hot... Lenke til kommentar
Jan1984 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg har også sett etter Aircondition men fant fort ut at det er ikke billig Elkjøp PREMIAIR PAC903 Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Expert og Elkjøp funker vel fint? Uansett, denne tråden burde vel heller ha vært under Off-topic -> Søppel. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Slå opp på "ventilasjon" i gule sider. Jeg vet det skal gå an å få tak i Air Condition. Mange butikker, resturanter, forretningsbygg, serverrom osv. trenger Air Condition for å ikke få hett og ustabilt personale og utstyr. Noen av de varmepumpene som selges kan også kjøres i revers bare ved å trykke på en knapp slik at man får kjøling i stedet for oppvarming. En slik en kan jo også være veldig nyttig og økonomisk å ha om vinteren til oppvarming. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Expert og Elkjøp funker vel fint?Uansett, denne tråden burde vel heller ha vært under Off-topic -> Søppel. Neida, det dreier seg jo om kjøling av hardware (og hardwarebrukere i samme slengen) Den Elkjøp saken virka kurrant. Mange takk folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå