Lyngstad Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Skal det gå greit å spille evt. Counter Strike med to maskiner tilkoblet med en hastighet på 750/150 fra Telenor Avidi? Takk på forhånd.. Lenke til kommentar
Shaper Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Du får vel 40-60 ping tenker jeg meg. Jeg ville heller tatt Catch, UPC (Chello) eller NGT som leverandør, er mye krøll med telenor. [EDIT: Husk å stille ratsa på CS'en din da, du kan få lagg.. cl_cmdrate 50 cl_updaterate 50 rate 25000 Skriv disse i consollen i CS. disse burde være greie, funka på min 704/128 linje fra tele2 med 3 stk samtidig.] Endret 9. august 2004 av Shaper Lenke til kommentar
Lyngstad Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Okay! Men med én enkelt maskin da? Funker det fett med den tilkoblingen? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 UPC (Chello) og NGT har elendig ping så glem di.. TaZ Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Okay! Men med én enkelt maskin da? Funker det fett med den tilkoblingen? Ja, det funker fint. Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 NGT har fin ping synes nå jeg! Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 NGT har fin ping synes nå jeg! Det funker helt greit med ngt! Jeg har hatt 5 stykker på min ngt 1200/384 ping 30-40 Lenke til kommentar
jocke Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 NGT har fin ping, men man får de mye omtalte spikes'a. Dette er blant annet grunnet dårlig routing til utlandet. Lenke til kommentar
rey Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Du får vel 40-60 ping tenker jeg meg. bullshit, hvordan vet du hvilken ping han får? Lenke til kommentar
rey Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 UPC (Chello) og NGT har elendig ping så glem di.. TaZ gah.....du prater piss, unngå det i fremtiden Lenke til kommentar
jocke Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Du får vel 40-60 ping tenker jeg meg. bullshit, hvordan vet du hvilken ping han får? Han _antar_ at han får 40-60 i ping. Om han spiller på en norsk server, er dette sånn ca. hva de vil havne på. UPC (Chello) og NGT har elendig ping så glem di.. TaZ gah.....du prater piss, unngå det i fremtiden Vi liker argumenter her på forumet, noe du tydeligvis ikke vet hva er. UPC og NGT har god ping mot norske servere, men utenlandske servere har dem elendig ping mot. I tillegg til dette, får NGT-brukere masser av spikes, noe som ikke er et ultimatum for cs-gamere. Lenke til kommentar
Demolish Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 UPC (Chello) og NGT har elendig ping så glem di.. TaZ Hvis du har NGTabonement og spiller på en server som er i telenor sitt nett, er det en selvfølge at ngt-brukeren får høyere ping enn naboen som er telenor-bruger, da trafikken går ned til oslo, over til telenor sitt nett, og tilbake hvor enn serveren er. Samme gjelder selvsagt den andre veien. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Funker greit med avidi (canal digital nå) Testa det sammen med en kompis når jeg bodde i byen, brukte en billig router, og med standard rates (25000, 101, 101) så fikk vi mellom 40 og 70ms.... Vurder å oppgrader om du skal bruke voicecom (ventrilo eller lignende) for da lagga det \\Sp33D Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 UPC (Chello) og NGT har elendig ping så glem di.. TaZ Merkelig, mener du at telenor har så bra ping i forhold til ngt? Alle ngt kunder som har router kobler direkte til telenor sin hoved kabel, så teoretisk sett så skal ngt ha minst like bra ping som telenor, dette gjelder også til utlandet. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) UPC (Chello) og NGT har elendig ping så glem di.. TaZ Merkelig, mener du at telenor har så bra ping i forhold til ngt? Alle ngt kunder som har router kobler direkte til telenor sin hoved kabel, så teoretisk sett så skal ngt ha minst like bra ping som telenor, dette gjelder også til utlandet. Er diskutert i utallige tråder her på forumet..Søk og du finner ut hvorfor.. TaZ Endret 10. august 2004 av taz Lenke til kommentar
jocke Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Er diskutert i utallige tråder her på forumet..Søk og du finner ut hvorfor.. For de late; http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=223472 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=222990 Lenke til kommentar
rey Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 jallakim: upc 'har' ikke dårlig ping til utlandet. De kan ha det, men en jeg kjenner som har det pinger under 50 til uk, nl, ger, fin, dk, se (vanligvis under 30 i scandinavia) Lenke til kommentar
rey Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Merkelig, mener du at telenor har så bra ping i forhold til ngt?Alle ngt kunder som har router kobler direkte til telenor sin hoved kabel, så teoretisk sett så skal ngt ha minst like bra ping som telenor, dette gjelder også til utlandet. hva faen? Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Funker ihvertfall fett med 2 PCer her, har UPC. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hos meg funket det knaptnok med en pc... Til CS altså... det var avidi, i trondheim.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå