Erlendz Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 I dag skiftet jeg fra sense til tele2. Så jeg tenkte jeg skulle bestille mms og wap opsett fra dem. Men når jeg går inn på siden dems og velger: "Oppsett for WAP/MMS/GPRS" får jeg kun fram ett alternativ. Det er nokia Samt at det kun er en nokia modell å velge. Dette må da være en feil. Er det slik hos dere? Var jo innom å sjekket her om dagen og da var det flere alternativer Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hei Sjekket det akkurat nå og der var de fleste mobiltilverkere der nå da Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Fungerer ikke her :S Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hei Det var merkelig,jeg går ut fra at du skriver først inn ditt mobnr. og følger deretter velger mobmerke og til slutt din type mob Fungerer fint her,prøv å gå inn Her Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Jeg vet at jeg gjør det riktig. Siden du linket til har ikke oppsett for telefonen min. EDIT: Nå står ikke nokia heller. Det står : "Velg produsent" og i ruten ved siden av er det eneste alternativet "-Velg-" Meget merkelig dette Endret 9. august 2004 av OterOter Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hei Kan sende oppsett til deg,men da må jeg vite ditt mobnr,hvis du vil,send eventuelt det privat eller du kan kontakte tele2 og få dem til å sende deg oppsett Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 takk for tilbudet! Men jeg fikk det til nå. Merkelig at det plutselig ble bra :S Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hadde tenkt å bruke WAP over GPRS med Scratch nå i ferien (sjonglering av kort). Men hver gang jeg bestilte oppsett, fikk jeg svar tilbake med beskjed om hvordan jeg skulle gjøre det. Mulig jeg skulle skrevet SE istedet for Ericsson for T610? Uansett, jeg endte opp med å bruke en annen leverandør, hvor jeg fikk det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå