Xpence Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 NetShop UTVIDER Opningstidene utrolig bra synst iallefall jeg! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 ja, det kan alltid bli bedre, neste er vell at de ringer deg før varen går i stykker så du slipper å være uten pc Lenke til kommentar
HEE Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Inponerende! noen som ha lik åpnings tid? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Tror ikke det. Dette er jo knallbra. til Netshop. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ufattelig stilig gjort! Syns alltid det er et sjakktrekk av bedrifter/foreninger/organisasjoner å være tilgjengelig også når vanlige folk har kommet seg av jobb/skole om dagen. Go NetShop! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 EG har fått tak i dei ved midnatt, så nå er dei tilgjengelige klokka 8 på julaftan og kanskje? Dette er veien å gå altså, håper andre butikker tar følge. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ganske artig at netshop gjør dette. Ut i fra butikkens gode rykte som stadig blir bedre så kanskje andre webshopper blir tvunget til å følge etter? *håpe* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 er nesten slik at man ønsker å bestille noe fra netshop bare for å bestille noe nytt fra dem. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 er nesten slik at man ønsker å bestille noe fra netshop bare for å bestille noe nytt fra dem. Jeg har ikke handlet fra dem for siste gang, for å si det sånn. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Var med guttungen (4 år) å hentet varer på Netshop i ferien. Han fikk sjokolade så det tøyt ut av ørene enda det var jeg som betalte :-) NETSHOP Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Trenger ny harddisk snart og da er det 90% sikkert jeg bestiller derfra. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Fikk rabatt på en DVI-kabel ... Fikk den for 77,- i stedet for 240,- ! Go Netshop! Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Har ikke web shopper åpent 24/7 da????? Har aldri fått en email som shar sagt at webshoppen er stengt når jeg har bestilt til alle ulumske tider på døgnet. Lenke til kommentar
Theoden Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Har fått service uansett på søndager og på kveldstider eg men Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Har aldri fått en email som shar sagt at webshoppen er stengt når jeg har bestilt til alle ulumske tider på døgnet. Dette er vel hovedsakelig telefonservice som får utvidet tidene. På mail er det en annen sak da ansatte kan sjekke mailboksen hjemmefra. Vet at Netshop har svart flere kunder via mail på de sene nattetimer Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Har aldri fått en email som shar sagt at webshoppen er stengt når jeg har bestilt til alle ulumske tider på døgnet. Dette er vel hovedsakelig telefonservice som får utvidet tidene. På mail er det en annen sak da ansatte kan sjekke mailboksen hjemmefra. Vet at Netshop har svart flere kunder via mail på de sene nattetimer Og på lørdager Det hadde jeg aldri ventet! Lenke til kommentar
JV0 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Var med guttungen (4 år) å hentet varer på Netshop i ferien. Han fikk sjokolade så det tøyt ut av ørene enda det var jeg som betalte :-) NETSHOP Ehhh sånn reint helsemessig så er dem da ikke noe å skryte av dah.. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Som nevnt så er det jo en selvfølge at et nettshop er oppe 24/7. At man nå kan RINGE inn sin bestilling "helt" frem til kl 2000 ser jeg jo ikke på som så veldig relevant da. Posten henter jo pakkene til sitt lokale postkontor til samme tid uansett. Vi må vente like lenge (kort?) på pakkene uansett. Men - i motsetning til Pcbutikken så vet de jo ihvertfall at telefon er viktig... Lenke til kommentar
Mello Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Netshop, garantert beste nettbutikken i norge, service messig. Hadde bestillt masse varer defra, men dem brukte så lang tid på å få inn både Skjermkort (HiS x800XT Iceq-II) og en HD. Så jeg ba dem da sende meg det andre utstyret dem hadde på lager, så jeg fikk det med en gang. Da tok dem likesågodt å ga meg 150 kr rabatt på både skjermkortet og HD, så jeg ikke skulle tape noe på økte transport kostnader Handler aldri noe annet sted igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå