Gå til innhold

hele 1000kr forskjell på 6800Ultra korta!

Anbefalte innlegg

vis du titter på pris guiden nå så ser du at Sprakel koster 4313kr elns og så koster Gainward 6800Ultra GS 2600 Extrem 5600-5800kr elns

dette er en stor forskjell da!

noen som har hørtom sparkel fra før?

Ps: det er itbutikken som lever den da!

vil gjerne ha noen svar på dette!

også vil jeg ha noen svar på Gainward sine kort, allså er biosen på de fiksa?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gainward sine 6800 ultra kort har core klokket til enten 430 mhz eller 450 mhz!!

mens de fleste andre er 400 mhz (tror jeg).

EDIT: jeg tror minne oxo er noe raskere på gainward sine kort...

Endret av 3D-player
Lenke til kommentar
Det gainward kortet du nevner der er vel et 6800UE kort, og derfor logisk nok dyrere.

Gainwards vanlige Ultra koster jo over 5 lapper, så det Sparkle kortet er grisebillig

Alle gwinward korta som har blitt annonsert er såkaldte GS-kort, og skal i teorien ha bedre ram og klokke bedre. Om det faktisk er tilfellet er en annet sak, men det er vertfall hva som "forklarer" den høye prisen på gainward sine kort.

Lenke til kommentar
Det gainward kortet du nevner der er vel et 6800UE kort, og derfor logisk nok dyrere.

Gainwards vanlige Ultra koster jo over 5 lapper, så det Sparkle kortet er grisebillig

Alle gwinward korta som har blitt annonsert er såkaldte GS-kort, og skal i teorien ha bedre ram og klokke bedre. Om det faktisk er tilfellet er en annet sak, men det er vertfall hva som "forklarer" den høye prisen på gainward sine kort.

Gainward har vel aldri vært spesiellt rimelige. Og selv om det er GS forsvarer vel ikke det 1000kr mere i pris. Gainward har derimot endel andre kjøleløsninger enn referansekjøleren så det er vel muligens her en god del av prisforskjellen ligger.

Med tanke på de Sparkle kortene så ligger de jo faktsik ganske langt under alle produsentene ikke bare Gainward

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...