Giugiaro Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Kan jeg ikke lade en iPod 20 gb via et vanlig strømuttak? Må jeg evt. ha noe ekstrautstyr? Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Med 4. gen kan du lade fra vanlig strømuttak, fra 6 pins FW eller fra USB. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Eg har lest at du kan lade G4 via USB og FireWire. Du kan sjølvsagt lade frå 230V straumnettet. Det følger med eit støpsel for å plugge i veggen og ein Firewire kabel, det følgde ikkje med USB på G3, så eg trur ikkje det følger med på G4 heller. Med standar pakke kan du lade via stikkontakten i veggen og dei 2 forskjellige typane FireWire portane. Du må ha ekstra kabel for USB. NB! Eg veit ikkje med 100% sikkerhet om det følger med USB-kabel eller ei, det står sikkert på Apple sine heimesider. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 På G4 og mini følger det også med USB2 kabel. Lenke til kommentar
Giugiaro Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Nå har jeg bestilt en iPod G4 20 gb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå