Sigga Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Tar sjansen på at denne ikke er poster før:D Bake kake For sultne nerder? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 hehe.. så harry. Det finns vel alt mulig nå for pcn vel. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 den har vært oppe her hvertfall 1 gang som jeg husker, men den er fortsatt genial. norske distributører burde ta inn flere slike gadgets. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Er postet før ja, men sikkert noen som ikke hadde sett det før. Feilpostet også btw, burde vært under Off-topic. Lenke til kommentar
enl Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hehe :!: Det er noe av det mest originale tilbehøret til pc jeg har sett på lenge Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Kunne definitivt gjerne tenkt meg en slik en, hadde det ikke vært for at jeg generelt alltid sliter litt med varmeutvikling i Pc'n.. Er postet før ja, men sikkert noen som ikke hadde sett det før.Feilpostet også btw, burde vært under Off-topic. Hvorfor det? Dette er utstyr til PC'n og faller dermed under Hardware kategorien. Lenke til kommentar
TechBoy Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Genialt , hvis dem finner opp en slags micro-micro ovn som bruker 2x5,25" brønner så kjøper jeg fort som f***. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå