Shulgin Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Den ballen var det FART på. Ekte, mon tro? Litt unaturlig kjapp ball till barbentspark å være. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 For å si det sånn. Er det ekte --> Hahaha, genialt. Fin dame som skyter pokker så hardt. Er det fake (noe jeg tror det er) --> Dæven, bra laget. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Fotball er en fin sport. Ja, fotball er en fin sport. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Mm. At så digge damer scorer så digge mål hører sjeldenhetene til. Jeg tror vel også det er fake ja. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Tror det var fake.. Eller hadde man vel hørt om det.. Ihvertfall i Dagbladet! Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Angående damer som spiller fotball: Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Den ballen var det FART på. Ekte, mon tro? Litt unaturlig kjapp ball till barbentspark å være. Jeg skyter faktisk hardere barbent enn med sko. Men det gjør jævlig vondt Trokke det er fake med et par tusen tilskuere og to ekte lag og et helt stadium Lenke til kommentar
skilli Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 haha den ballen var det fart på :!: Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Er nok fake... se pe reaksjonene til spillerne (spes. keeper om slenger seg og ms som prøver å blokere)... artig endog. Litt rare skygger og? Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Litt rare skygger og? Hva? Hahahaha! Hvordan er det du tenker? Mener du det er fake skygger? De har lagt på fake skygger? De tar vekk de ekte og legger på fake? For at filmen skal virke mer ekte da eller? Pluss dem leier ikke et stadium, og slenger på tusener av folk og leier 2 fotball lag for å lage en kul klip du kan le litt av Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 hun kan sparke ballene mine anyday... uhm? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Litt rare skygger og? Hva? Hahahaha! Hvordan er det du tenker? Mener du det er fake skygger? De har lagt på fake skygger? De tar vekk de ekte og legger på fake? For at filmen skal virke mer ekte da eller? Pluss dem leier ikke et stadium, og slenger på tusener av folk og leier 2 fotball lag for å lage en kul klip du kan le litt av kanskje han mener skyggen til dama... mest sannsynlig tror jeg dette er laget som et innslag til et talk show eller noe sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå