joac Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Er nybakt eier av et canon s30 som jeg sålangt er veldig fornøyd med... MEN Har byttet fra et Nikon coolpix775 som jeg fikk opp som en removeable disk i windows utforsker /explorer og som jeg da kunne bruke til overføring av alle slags filer mellom datamaskiner. (omtrent som en zip disk) Til min forferdelse ser det ikkeut til at canon kameraet mitt kan gjøre det samme. Der må jeg bruke masse døv canon programvare, og ser ut som om det bare funker å overføre bilder fra kameraet til maskinen og ikke andre veien. Er det noen som vet om måter å fikse opp i dette, eller er eneste løsning å kjøpe en kortleser? joachim [ Denne Melding var redigert av: joac på 2002-04-29 13:01 ] Lenke til kommentar
goggi Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Har selv et Canon A40 som det heller ikke funker på. Tror ikke dette er mulig på noen av Canon sine kameraer. Kjøpte en PCMCIA CF adapter til 149,-. Bare å plugge inn så kommer den opp som en drive i Windows. Men da må du jo ha en laptop eller en PCI PCMCIA adapter. Lenke til kommentar
Cypres Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Jeg har kjøpt et kort leser til med USB tilkobling! Mye enklere enn å koble til kamera! Har også et S30 kamera! Kjører Windows XP og innleggeing av bilder går som en drøm! Også enkelt å frakte mp3, .exe filer osv. Kjempe greit og en rimelig løsning! Lenke til kommentar
joac Skrevet 29. april 2002 Forfatter Del Skrevet 29. april 2002 Ok.. satser vel på en USB kortleser da.. Men stusselig av canon å ikke ha en integrert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå