xist Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Min handlekurv. Er dette et bra oppsett? Trenger bare noen second opinions før jeg bestiller, bare for å være sikker på at jeg gjør et bra kjøp! På forhånd takk! Mvh Christoffer Endret 9. august 2004 av xist Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ser greit ut det, men om du skal bestille fra 5 forskjellige steder må du regne med endel i fraktutgifter. Lenke til kommentar
xist Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Skal bestille alle fra netshop tenkte jeg, de har alle varene, det der var bare oppsettet... Er netshop en butikk og stole på ? Har aldri handla for de før. Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Lurer jeg og på, er netshop.no bra butikk? Rask leveringstid osv. (?) Lenke til kommentar
xist Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 En ting til.. kommer a64 boxed eller må jeg kjøpe kjøler ved siden av? I så fall, kan dere anbefale en ? Lenke til kommentar
Radial Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Jeg kan anbefale Netshop på det varmeste. Utmerket serviceinnstilling og rask levering. Edit: Boxed er med vifte ja. Holder i massevis, hvis du ikke er en hardcore klokker. Endret 9. august 2004 av Radial Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Skal bestille alle fra netshop tenkte jeg, de har alle varene, det der var bare oppsettet... Er netshop en butikk og stole på ? Har aldri handla for de før. har kjøpt mobil telefon fra dem, kjempebra butikk, fikk tilog med sjokolade med på kjøpet. Lenke til kommentar
xist Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 sjokolade faktisk, not bad hehe, bare synd x800xt ikke er inne på noen butikker enda :/ kan man modde x800pro til xt ? da sparer jeg tid og penger! Lenke til kommentar
Zachry Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) kan man modde x800pro til xt ? Ja... Edit: link Endret 9. august 2004 av Zachry Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Netshop er en av favorittene mine. Tror ikke de sender med sjokolade nå som det er så varmt vær. Lenke til kommentar
Zachry Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Netshop er en av favorittene mine. Tror ikke de sender med sjokolade nå som det er så varmt vær. Får ikke håpe det nei, da smelter den jo før varen har kommet frem. Endret 9. august 2004 av Zachry Lenke til kommentar
xist Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Jau, da var det bestilt, bytte ut XT korter med et PRO vivo, sparer litt penger, +at jeg kan flashe det og jeg valgte en annen ram, fra corsair seff.. (de hadde ikke den jeg hadde valgt på lager) +et lian li kabinett ENDELIG kan jeg spille doom uten og lagge som et 28k modem! Wish me good luck Lenke til kommentar
xist Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 damn.. irriterende at de skal bruke så lang tid på å få inn thermaltake silen 480w psu'en, bestilte mandag, så har de ikke sendt enda, stod den skulle komme inn på mandag.. begynner å få seriøse abstineneser her.. wæææææ! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Du burde kanskje ha hatt et annet minne, men jaja... Lenke til kommentar
xist Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 er vel for seint å gjør noe med det nå ? ... kan vel kanskje ringe support avdelinga og høre.. så det rett etter at jeg bestilte at XL minnet hadde kanskje vært best ja .. Lenke til kommentar
xist Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 og der fikk jeg bytta ram, da må jeg bare vente på strømforsyninga.. de sa at den skulle komme i dag, og om den kom før 4 skulle de sende ut i dag også.. utrolig hyggelige kundeservice på netshop i grunn Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 og der fikk jeg bytta ram, da må jeg bare vente på strømforsyninga.. de sa at den skulle komme i dag, og om den kom før 4 skulle de sende ut i dag også.. utrolig hyggelige kundeservice på netshop i grunn Hva bytta du til? Lenke til kommentar
xist Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Corsair TWINX1024-3200XL DDR-DIMM 1024MB <-- 2-2-2-5 timings.. regner med den burde funke.. Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Netshop kan jeg anbefale på det varmeste. Makan til service innstilte folk skal du lete lenger etter. Stå på Netshop Edit: Er LL brikkene til Crosair bedre enn XL? Vet hvertfall at de XL brikkene kom litt dårlig ut i en test her om dagen. Endret 11. august 2004 av _Prime_ Lenke til kommentar
xist Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 XL kjører lavere timings, så jeg regner med at de er bedre.. 2-2-2-5 istedet for 2-3-2-6.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå