Gå til innhold

tør ikke spille doom 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pleier ikke å skvette når jeg spiller spill, og hvis du tror at du ikke gjør det heller, prøv å spille med headsett sent på kvelden. DET HJELPER.

 

Skvatt ett par ganger i half-life 2 da en fyr kom opp av vannet, og i ravenholm når det kom en del som gikk sakte mot meg i et trangt rom, og jeg bestemte meg for å snu og finne noe å plukke opp, så kom det noen rett bak meg! En annen gang i ravenholm skulle jeg prøve å være smart ved å blokkere døra der man skal vente på en heis, så kom de skrikene og hyperraske monstrene gjennom vinduet XD. Spillet var ikke ås vanskelig though, en normal spiller kan vel spille det på hard og klare å runne det uten å dø altfor mange ganger.

 

I resident evil 4 (spilte det selvfølgelig på konsoll, men det er portet til pc så jeg tar det med) så var det meget skummelt i førsten av spillet når jeg spilte om natten, men etterhvert ble jeg dessverre vant til alt (bortsett fra slanger i kasser som du kan åpne). Skvatt ikke engang da jeg gikk rundt i en såkalt "sikker-sone" (der det er en skrivemaskin pleier det alltid å være trygt og spillet er ofte slik at enten så er det masse fiender der, eller så går du rundt og løser gåter, musikk kommer til og med hvis noen kommer), da det kom en brennende fyr løpende ut av en ovn som var stilt på tvers :ph34r: Jeg blir nesten redd for at jeg ikke vil være redd for noe spill eller film lenger og føle meg litt ehh likegyldig uansett hva som skjer XD

 

spilte doom 3 en gang hos en fyr som hadde bursdag sent på kvelden med veldig høy lyd og på en storskjerm, men skvatt ikke så veldig. en kamerat av meg derimot, skvatt bare av lyden når man tar opp armour XD.

 

edit: jeg vil neve at rayman 2 stresset meg når jeg var liten :p. Jeg digget musikken som forandret seg etter hva som skjedde i spillet og spilte med ganske høy lyd med headset. Så, senere i spillet hopper en dritsvær etterkopp på deg fra ingensteder og begynner å løpe etter deg mens du får den utrolig stressende hollywood-skrekk-musikken hevet mot deg. Eneste måte du kan ta den på er å løpe vekk, skyte litt, miste liv og repetere. Helt umulig å ikke miste noe liv og så er det slik at det er så trangt at når veien slutter, må du prøve å hoppe over den for å snu og angripe på nytt! Senere i spillet kommer til og med sånn lyd som er i typiske skrekk filmer, den derre lyden av en høy meget høy tone på en fiolin spilt kort og ofte (vanskelig å skrive men den går sånn: Ih!-Ih! Ih!) Var en stressende, panisk, og skummel-noen-steder opplevelse for meg.

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...