Gå til innhold

tør ikke spille doom 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Måtte virkelig tvinge meg til å spille det bare en gang. Litt skummelt til og begynne med, men så blir det ganske rutine etterhvert

Rart hvor forskjellig man er. Jeg går gjennom for andre gang nå, med 'enhanced doom' modden - og har det riktig så gøy.

Lenke til kommentar
hehe sitter, hjemme med 7.1 surre rundt anlegg og spiller DOOM III.... hører folk\zombier\alies puste meg i nakken.. erikke det skummelt, da pisse je på meg i stellafoor!... :yes:

:!:

Det er bad nok i stereo.

JEg har ikke lyst å prøve det med surrerundt anlegg.. Får være grenser =)

Lenke til kommentar
hehe sitter, hjemme med 7.1 surre rundt anlegg og spiller DOOM III.... hører folk\zombier\alies puste meg i nakken.. erikke det skummelt, da pisse je på meg i stellafoor!... :yes:

:!:

Sitter med 7.1 surround jeg og :p

Kult å høre Zombiene nermest stryker deg i nakken når de er bak deg! :lol:

Lenke til kommentar
filmsnutt her, absolutt verdt en titt. utrolig vittig. :D

så utrolig fake det der ! uff..var på lan i helga, så var det en som satt å spilte med headset seff og en flokk med folk rundt seg, så sprang 2stk. ut og sto bak han i vinduet, de kom nesten inn også ! de klikka på vindue og fyrn skvatt som fan og klikka på skjermen !

Lenke til kommentar
half life uplink var verst, jeg og en venn fikk ikke tak i våpen så vi luska rundt, møtte en av de høye dingsene, skvatt som fa*n, løp så det holdt bak en dør langt pokker i vold, venta litt. Åpna døra og der stårn... WHÆÆÆÆÆÆÆ!!!! da ga vi opp

Ble og veldig skremt av uplink... eller var vel mer stemmningen som skremte meg. btw: høye dingsene?

Lenke til kommentar

Spilte HL i '99. Var 12 år da, og ble ikke det minste skremt. Er 17 år nå og får nesten hjerteattakk hver gang jeg møter en fiende på de første 5 mappene på D3. Etter det blir du vandt til det og det går helt fint. Har runda det seff ^^

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...