Gå til innhold

tør ikke spille doom 3

Anbefalte innlegg

(...)men det hadde noe med en stor skummel fisk å gjøre...  :cry:

Ike vondt ment men, LOL! Vis du er redd for store fisker tør jeg ikke tenke meg hvordan du vil reagere når du ser en "håkjærring" (stor og stygg fisk)

Håper HL2 klarer å skremme vannet av meg litt mere enn HL klarte, men nå har jeg nok å gjøre i Doom 3, for du verden, dette må ikke spilles av folk med hjerte problemer :D

Tror ikke du har sett den fisken..hadde passa bra in i Doom3 :!:

Vis jeg ikke tar feil kommer du gående gjennom et rom som er stort og fult av vann (fisker lever i vann, for det meste da) og ramler du nedi det vannet kommer det en stor fin torsk svømmende og tar en liten smak av Gordon Freeman.

Andre gangen du ser denne fiksen er i en demning hvor du må ned i vannet en tur. Når du kommer ned dti, venter den samme gamle torsken på deg (den er seigliva)

Doom 3 har noe som de origignale Doom spillene ikke hadde, en marinesoldat som kan hoppe. Er rart hva nytt man lærer i marinen over tida :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er 21 år gammel. Eneste spillet jeg har vært redd av var clive barkers undying. Det spillet spillte jeg aldri ferdig.

Jeg tror skjermstørrelse og lydkvalitet spiller en stor rolle på hvordan spillet oppfattes. Jeg har en 19" og gode høytallere. Det gjør opplevelsen en del bedre enn når jeg spiller det på min bærbar PC.

Men dette spillet overgår det jeg har spillt, hårene står oppover på armen min og bokserne mine er blitt tisset og bæsjet i ved flere anledninger. Kunne jeg gjort spillet mindre skummelt ingame hadde jeg gjort det.

Nå skur jeg bare ned lyden for at det ikke skal bli for intenst

Lenke til kommentar

Doom 3 er skummle saker, det er vist å sikkert. Dette er noe av det beste innenfor horror sjangeren jeg har vært innom (faktisk det eneste :blush: )

Dette er et kjempespill, og har ikke spilla det på 2 dager nå fordi det har vært skikkelig dårlig vær her, regna og blåst, og maskin min står nede i kjelleren (en kjeller er skummel når spillet er skummelt)

Får ikke spille Far cry lengre enn til du skal inn i båten, da spretter det bare opp en error under loadinga og thats it, aborts the only option, dette gjør meg skikkelig sinna :wallbash:

Lenke til kommentar
[iC' date=25/08/2004 : 20:20]
hei eg e fjorten og bokserne mine e ennå reine. doom skremmer meg ikke i det hele tatt pyser er dere :!:  :dribble:

one more mr. tough guy her

Two more now!^^

Jeg er totalt fegis. Jeg er 20 år, men dette spillet skremmer meg nesten opp i skjørt kanten t ho mamma :whistle:

Lenke til kommentar
ajaj,....ikke bra...har ikke du ha vørri i militæret da? :D

Niks, har ikke hørt et ord fra de på over et år nå. Liker vel ikke skjørte hengende mamma dalter :D

Faen ta alle de ned-skjæringene!

Jeg vil i militæret! Jeg vil, jeg vil, JEG VIL! :cry:

Jaja, 2 år igjen enda, håper på bedre "økonomi" da! :thumbup:

AG3 og 12.7 skal ikke jeg gå glipp av! :p

Lenke til kommentar
[iC,27/08/2004 : 15:11]

Niks, har ikke hørt et ord fra de på over et år nå. Liker vel ikke skjørte hengende mamma dalter :D

det gjør du :p de skal skifte ut AG3 i år :p

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Vis jeg ikke tar feil kommer du gående gjennom et rom som er stort og fult av vann (fisker lever i vann, for det meste da) og ramler du nedi det vannet kommer det en stor fin torsk svømmende og tar en liten smak av Gordon Freeman.

Andre gangen du ser denne fiksen er i en demning hvor du må ned i vannet en tur. Når du kommer ned dti, venter den samme gamle torsken på deg (den er seigliva)

De fiskene er noe av det skumleste med Half-life. Grumsete vann og plutselig en svær dings som fiser mot deg i 110km/t.. aldri har jeg følt så sterkt at jeg var i totalt feil element.

Lenke til kommentar

Mot G-36? Enda bedre! :D:thumbup:

Lenke til kommentar
[iC' date=27/08/2004 : 16:13]

Mot G-36? Enda bedre! :D:thumbup:

Eller S-2000 eller hva navnet var.. husker ikke helt. men det var enten G-36 eller S-2000 bla bla noe rart

Lenke til kommentar
Så, skal dere slutte med avsporingen, kanskje?

Nei! :p

Sorry, jeg skal være lydig, hærre! :blush:

EDIT: Leste litt på siden din..

Du er sannelig en kul fyr! Softguns, bf, metallica og iron maiden, skiller deg ut fra andre, kom inn på andre valg i videregående osv osv!

Vi to er ganske like! :!:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...