Gå til innhold

tør ikke spille doom 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv har jeg ennå ikke kommet lengre enn Alpha Labs seksjon 1, men må innrømme at spillet ser ut til å ta seg opp nå. De første delene var jo til tider direkte kjedelige, men til dere pessimistiske: Hold ut, det blir bedre.

Skumleste øyeblikk til nå må vel være første gang du møter en "Pinky" (de bikkjeliknende rosa dyrene). Ellers var jo "Maggot"ene ekle nok første gang jeg så dem, men ikke noe spesielt å stresse over. Får i ulveklær, egentlig.

Etter min mening er Undying fremdeles det gufneste jeg har spilt. Spesielt den delen like før den første "boss" kampen mellom deg og Lisbeth - mesterlig! Men drit for all del i å spille det på dagtid eller sammen med noen andre. Mutters alene, midt på natta med alle lysene i huset av og vinden ulende i tretoppene utenfor er tingen!

Lenke til kommentar

Satt med en guffen følese helt fra starten av spillet og til siste sjuke monsteret. Beste spillet jeg har vært borti på lenge, men på slutten ble det litt vel kjedelig å knerte monster etter monster mens man merket at det bygde seg mer og mer opp til en avgjørende kamp mot et eller annet enormt og "udødelig" uhyre. Lettelsen over å ha runda spillet var ganske stor, for nå kan jeg endelig få den søvnen jeg trenger... til det neste avhengighetsskapende spillet sniker seg inn på min pc! ;) HL2?? God natt

Lenke til kommentar
bach doom 3 er langt ifra det skumleste jeg har spilt... det er bare ett spill som har vært så skummelt at jeg ikke har fixa og spille det....  det er morrowind... er noe helt JÆVELIG skummelt.... finnes ikke koselig hvis du driver med missions.. og det  er møkk når han fyren i svart kommer for og ta deg første eller andre gang du sover...er det jæveligste spillet jeg har spilt.... doom 3 fixer jeg greit da

men skvetter litt nå og da men har nokk av våpen og forsvare meg med :D

Morrowind, av alle spill, synes du er skummelt... Jeg synes det er artig, men skummelt?? heh...

Tja, skal si meg forsåvidt enig. Morrowind er ikke akkurat skummelt, men det er en litt guffen hærlig stemning hvis du spiller midt på natta, og utforsker en gammel Dwemer Ruin. Du hører det knirker og knaker overalt, men det er ingen der, og plutselig ser du et Dwemer spøkelse fare forbi :)

Er det noen flere her som faktisk synes Doom3 var mer skummelt i de brettene der det var mangel på monstre. Altså, du går å venter på at noe skal skje, men så kommer det ingen, alt du hører er bare lydene. Merket meg at dette var alt for sjeldent, men du hvor mye skumlere enn at det pumpes ut monster etter monster.

Rart at flere ikke har nevnt Undying. Jeg er ytterst enig i at dette er et mye skumlere spill enn både Doom3 og AvP :)

Men bare tenk dere nytt AvP med Doom3 motoren da, DET hadde vært noe :whistle:

Lenke til kommentar

Må si at jeg hoppa høyt i stolen jeg også etter eksplosjonen i starten. Problemmet er ikke når man ser monstrene, men når man lusker rundt og føler man hører noe overalt.....! :)

Fikk kun testet det litt hos en bekjent men skal kjøpe det temmelig snart. Grafikken var jo helt utrolig og har liksom satt meg fore å spille igjennom når jeg får tid en gang.

Jeg har også spilt AvP2 og må si at det var like intenst å spille marine der. Nå er jo ikke jeg noen ungdom lenger, men lever meg akkurat like bra inn i spilla som jeg gjorde før.

Tenker etter så burde jeg hatt mareritt fra jeg var 10 og frem til i dag, men merkelig nok så har det gått bra.... ;)

Lenke til kommentar

Det mest skremmende med Horror-spill i forhold til video er at i spill er at du "hjernen", du bestemmer om du skal vente med å skyte zombien eller skyte ham en gang, 2 ganger osv..

Og doom III er et jæwla creepie spill, du er ute etter skrekk/horror og det får du for pengene! :p skvatt noe jewli når han mannen som gjemmer seg blir en zombie! :dontgetit: Har nå kommet der 2 stk kommer, alle lysene slukner og en av dem har hagle, alt er mørkt og de trasker imot meg, jeg ser dem ikke og "aimer" litt rundt men finner ikke det røde som kommer i siktet når du ser noen! :( Jeg hører, men ser dem ikke. Så tenker jeg at flashlighten kanche will hjelpe, jeg tenner den...og den ene zombien slenger en neve mot meg!! aldri har jeg ropt/blitt skremt/hoppet opp noe så jæwli før. fikk skutt ham 10 min senere etter at jeg hadde roet ned nervene med en eller annen tegnefilm :D

Er lettskremt som f**n!!! :tease:

Har enda en ekkel med deilig følelse i magen :p

Doom III rocks :yes:

Lenke til kommentar

Som jeg har sagt i denne tråden allerede så synes jeg selv at Doom3 er et skikkelig nervepirrenede og skummelt spill!

Angående morrowind så har jeg også hoppet høyt i taket noen ganger der. Særlig når man utforsker Dwemer Ruins (som nevnt) eller krypter og sånn.

Clive Barkers Undying kjøpte jeg aldri, så for skummelt ut for meg ;)

Zlatzman

Lenke til kommentar
Apropos, "tør ikke spille Doom 3"

https://home.comcast.net/~pseudolith/doom3.wmv

Disse gutta er nervevrak...

Hahaha. :D :D :D

Den tror jeg er fake.. du ser jo at de gjør seg til

Helt eing! :yes:

Det første jeg tenkte når jeg titte på den var: "de der være hjerneskada!"

Jeg er enig i at det skumleste med doom3 er når man faktisk ikke ser noen monster, men føler at de er rett i nærheten og kommer til å sprette fram og spise trynet ditt når som helst. Det er alltid en lettelse når de kommer fram så jeg vet hvor de befinner seg.

Lenke til kommentar

Spillte litt Doom 3 i går, det regna og vinden hylte utfor vinduet. Har aldri vært å redd i mitt liv, trudde nesten min siste time var kommet

Men så må vel sant sies, jeg hadde ingen lys på i rommet, slik at effekten ble litt større enn den kanskje normalt skal være

Faktisk var jeg aldri redd i HL, var alt for "linært" til at jeg kunne bli redd. Kaller det "forutsigbart" ;)

Lenke til kommentar
Spillte litt Doom 3 i går, det regna og vinden hylte utfor vinduet. Har aldri vært å redd i mitt liv, trudde nesten min siste time var kommet

Men så må vel sant sies, jeg hadde ingen lys på i rommet, slik at effekten ble litt større enn den kanskje normalt skal være

Faktisk var jeg aldri redd i HL, var alt for "linært" til at jeg kunne bli redd. Kaller det "forutsigbart" ;)

Skulle gjerne ha vært deg da, er litt morsomt å bli så redd :dribble:

Lenke til kommentar

Faktisk var jeg aldri redd i HL, var alt for "linært" til at jeg kunne bli redd. Kaller det "forutsigbart"  ;)

Skulle gjerne ha vært deg da, er litt morsomt å bli så redd :dribble:

Må jo innrømme at det var "djevelsk" arti, og mere blir det vel i dag, det regner, det er vind, det er en herlig Doom 3 dag her i nord :D

Lenke til kommentar
(...)men det hadde noe med en stor skummel fisk å gjøre... :cry:

Ike vondt ment men, LOL! Vis du er redd for store fisker tør jeg ikke tenke meg hvordan du vil reagere når du ser en "håkjærring" (stor og stygg fisk)

Håper HL2 klarer å skremme vannet av meg litt mere enn HL klarte, men nå har jeg nok å gjøre i Doom 3, for du verden, dette må ikke spilles av folk med hjerte problemer :D

Lenke til kommentar
(...)men det hadde noe med en stor skummel fisk å gjøre...  :cry:

Ike vondt ment men, LOL! Vis du er redd for store fisker tør jeg ikke tenke meg hvordan du vil reagere når du ser en "håkjærring" (stor og stygg fisk)

Håper HL2 klarer å skremme vannet av meg litt mere enn HL klarte, men nå har jeg nok å gjøre i Doom 3, for du verden, dette må ikke spilles av folk med hjerte problemer :D

Tror ikke du har sett den fisken..hadde passa bra in i Doom3 :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...