Gå til innhold

tør ikke spille doom 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg syntes det var utrolig skummelt i begynnelsen, men nå er jeg blitt hard som stein, og skvetter ikke så mye lenger.

Spillet har vokst på meg, synes atmosfæren og historien er fantastisk. Måten alle de lydfilene bygger opp stemningen, særlig de om "strange voices" :D

Har kommet skikkelig langt i spillet også, spillt så sinnsykt mye i det siste.

hehe, spillte multiplayer med en kompis, så fant jeg sånn der item som gjør at skjermen blir blurrete, man springer fort, hyler vilt og dreper på ett slag. Hehe, så åpnet jeg en dør samtidig som han var på den andre siden av døren. Han hylte mæ oppi trynet siden han skvatt sånn ^^ Til og med MP er skummelt som f....!

Lenke til kommentar

Doom III er det skumleste spillet jeg har spillt.. hadde egentlig ikke sett for meg sånn "Resident Evil"-style zombier, så jeg ble vettskremt av den jævla zombien som sto midt oppi trynet på meg.. tror jeg pumpa et helt magasin i stakkaren. Hehe.. Også er det det med alle de lydene og sånn da.. får helt noia, masse skrik og rop på hjelp og greier.. får jo nesten følelsen å være til stede der det skjer.. HELT VILLT! :thumbup:

Men Alien verus. Predator som Marina skal jeg være enig i at er ganske skummelt det og, torte nesten ikke spille det i begynnelsen. :cry:

Mvh.

Zodux

Lenke til kommentar
doom3 er mere skummelt, men det jaeveligste spillet hittil som er total panikk foran skjermen må være farcry. når du åpner en dør og de forbanna apene kommer hoppende mot dg da hopper jeg også!

HELT enig!!, jeg hadde problemer med de. Jeg fant ut at jeg måtte løpe for livet for å komme meg forby dem :p

Lenke til kommentar

For meg er det kjempeskummelt fordi den eneste datamaskinen jeg har tilgang til er den som står i kjelleren på kirken hvor onkelen min jobber. Jeg må snike meg inn der om natten for å spille, og de sier at det spøker der. Jeg vet om en som ble gal av skrekk fordi han skal ha sett et spøkelse der. Det er kjempeskummelt. :(

Lenke til kommentar

Doom 3 er skummelt, tror aldri eg har hylt å hoppet av stolen til tider før i noen annet PC spill. Resident Evil spillene er vel de eg har vert nærmest hjertestopp :p

Doom 3 skal spillets i ett mørkt som faan rom, med god lyd!! Bruker selv noen greie Hodetelefoner da men, lyden er høy forde :thumbup: Alle disse stemmene syns eg er så helvedes skummelt å uhyggelig!

Lenke til kommentar

I motsetning til de fleste andre her, venter jeg på releasedatoen i Norge før jeg skaffer meg spillet. :thumbup: Har egentlig ikke gledet meg noe særlig til det, og heller ikke satt av noen penger, men hører mange sier det er skummelt. Det får meg til å tenke dobbelt, ikke noe er som ett grøsserspill! Og så har vi jo grafikken alle skryter av. :roll:

Men jeg tror det uansett ikke vil slå de gode gamle Silent Hill slagerne. Selv 1'ern på PSX er en klassiker. Genialt skummelt, god grafikk og lydeffekter jeg ikke har hørt maken til. (har fortsatt mareritt) :cry:

Far Cry er også forresten ganske skummelt, til tider skvetter man en del. Men tror selvfølgelig Doom 3 er en del hakk mer jævlig...

Lenke til kommentar
Blir vettskremt bare ved å se på. :scared:

Kanskje prøve uten lyd? Hehe! :p

Det hjelper vertfall litt ;)

...og ødelegger halve spill opplevelsen :thumbdown::tease:

Klart det, men vist folk er redd for å spille så vil det hjelpe på å skry av lyden, men spillopplvelsen vil alldri kunne måle seg med spillopplevelsen man får vis lyden er på.

Lenke til kommentar

Hittil har jeg bare funni han gubben i Doom3 som sjefen din sender deg for å finne, syntes det var nok spilling for denne uka :blush: , skit skummelt jo!

Alien vs Predator er oxo et jalla skummelt spill, iaffal som Marine..

Det som hadde virkelig eid i Doom 3 hadde vært Co-Op mode i SP delen ! omG!!!!!! :dribble::w00t: en går med lommelykt konstant og den andre går med pumpe hagla klar til å tømme 2000 runder inn i disse j**** zombiene :D

Tror jeg må stikke og spille The sims eller no for å "lysne opp" litt :love:

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...