chokke Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 fytte h*lv*t* doom 3 er skummelt, møtte de to første fiendene så tørte jeg ikke mer Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Det er bare til å spille videre. Det tar nemlig ikke lang tid før du blir vandt til det Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 hihi, vil ikke engang innrømme hvordan det var med half life Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 nja man blir aldri helt vant til det man vet at det kommer no men skvetter hver eneste gang....i see lotsa monsters Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hihi...Husker half life jeg og...Vettskremt! Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Kan ikke si jeg ble så veldig skremt av Half-Life... DOOMIII derimot er skummelt, bare fordi det er mørkt, du vet det kommer zombier, men du vet ikke hvor.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Var ikke HL skummel? Når du kryper i ventilasjons annlegg osv også kommer de små faenskapene hoppende opp i trynet på deg! Fy f*** Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) HL var ikke skummelt nei... Endret 9. august 2004 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Det er ikke snakk om HL i dette tilfellet, men Doom 3 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) har ikke prøvd Doom 3 enda! Men gleder meg som en liten unge (som jeg er) til å spille det! EDIT: WEeeeee! Post 200! Endret 9. august 2004 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) I see dead zombies! Jeg sitter her å nærmest hopper i stolen når jeg spiller, skvetter så det gjaller. Skal kjøpe meg ny stol en av de nærmeste dagene, som er hoppe-vennlig Edit: Gratulerer med post nummer 200 DiskSpace10GB Endret 9. august 2004 av Artex Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 half life uplink var verst, jeg og en venn fikk ikke tak i våpen så vi luska rundt, møtte en av de høye dingsene, skvatt som fa*n, løp så det holdt bak en dør langt pokker i vold, venta litt. Åpna døra og der stårn... WHÆÆÆÆÆÆÆ!!!! da ga vi opp Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg har en uvane med å trykke quicksave i ett kjør, selv om jeg vet det er en feig spillestil og ødelegger mye av nerven i spillet. Compulsive-obsessive quicksaver! Sånn sett er spill som kun tillater 3-4 saves pr bane bedre for mitt gameplay. The Thing hadde noe slikt mener jeg å huske (det hadde og lommelykta), hm.. tenk om The Thing hadde blitt laget med Doom 3 sin 3D-motor. Lenke til kommentar
jke Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Syns ikke doom3 var noe skummelt.Syns faktisk at de monstrene i far cry var skumlere i begynnelsen.litt skuffende med doom Lenke til kommentar
værdama Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 dakker deg chokke det er bare et spill , stygge monstere, ekkelt og blod. hehe Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ha doom 3 er ikke skummelt, men aliens vs predator det er skummelt det(når du spiller marine) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 så er jeg utrolig lettskremt da skvatt når den lille roboten løp forbi når jeg åpna døre i begynnelsen Lenke til kommentar
neb Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 sysn ikke akkurat at doom 3 er noe serlig skummelt, men må inrømme at jeg får litt panikk når det kommer mange monstre samtidig! SILENT HILL (1 og 2) derimot er ganske skremmende! mener nå jeg.. husker tiden da jeg vår yngre å satt og spilte Resident evil på PS.. det var i allefall noya! Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Doom 3 var jæ***ig i begynnelsen! (Alle de greiene som datt ned, armer som kom ut av knuste dører, lys som blinka og dura, maskiner overalt som lagde en helsikes lyd, alle de rare lydene, levende SCWÆÆRE røde måfåkkers som vokser på veggene, monster som du ikke ser (du ser bare en person som blir tatt med et sted og blir slengt rundt i lufta) og kroppsdeler som faller ut av div. ventilasjonsystemer) hehe! Det var egentlig sinnsykt mye Men etter hvert så blir du egentlig "vannt" til det.. for du hører det på lydene (jeg spiller med headsett) hvor de kommer. Det blir en vanesak. Men dæven det har vært noen stunder forran skjemen da jeg har spillt doom3 og jeg har hoppa ut av stolen, løpt ut av rommet og kommet inn igjen et par 10 sek senere. Det er litt freaky, men det er det som er det morro'e med det. GL HF alle som spille doom3 nå og er vettskremte Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ha doom 3 er ikke skummelt, men aliens vs predator det er skummelt det(når du spiller marine) eneste spillet jeg har spilt som jeg virkelig er redd fiendene... Hl:uplink var skummel... men selve HL var kun skummelt når du datt ned til den jævla fisken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg