endrebjo Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Har du noen (closeup) bilder av iPod'en i bruk (forside, bakside, i hånden osv.)?? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 du kan se masse ipod bilder på ipodlounge.com Lenke til kommentar
Erla85 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg har planer om å bestille en ipod mini, men er i tvil om jeg har usb2 port. Noen som vet hvordan jeg kan finne ut av det? Går det å koble ipod'n til data'n i en vanlig usb port? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Det går fint, men hastigheten vil være skikkelig lusen. Det går an å kjøpe USB2.0-kort som du stapper i en PCI-slot. Her har du den billigste fra komplett, 235kr. Lenke til kommentar
Erla85 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 ok, ja regnet med det kom til å tregt. men takk for linken! kikket etter et sånnt kort tidligere, men kunne ikke finne det... Lenke til kommentar
ponke Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Den der MarWare Sportsuit eller hva den heter er jo skikkelig dritt. Hadde en til min iPod 20GB (Gen. 3), og den ripet opp min iPod ordentlig bra. Og det var også nesten umulig å sette den i/ta den ut av greia. Og jeg merket at noe av limet som var i en av skøtene på veska gikk over til å feste seg på min iPod. Bare sjekk hva de synes om MarWare-vesken på iPodlounge.com. Les i sær kommentarene til testen! Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 en av de bedre testene jeg har lest Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) ok test. Savnet meny`en bedre beskrevet noe som ikke var her. Jeg har ikke ipod, kun creative produkter. Derfor hadde det vært greit å se åssen andre gjør det. Endret 29. august 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 har bestilt meg en Mini jeg nå, bestilte i forrigårs.. gleder meg til den kommer om ca 3 uker.. synd at det tar så lang tid å lage den :\ Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Itunes'en din virker litt annerledes enn min kanskje det er bare jeg som ikke har siste versjon... hvilken versjon bruker du? EDIT: PoWit, er det deg som jeg var i clan med? i-g? CwS Jeg har den nyeste versionen av iTunes for mac. UUnreal:Hva skal jeg beskrive bedre? kjello2:: Sport Suiten for minien fungerer som en drømm. Vil ikke si at det er et dårlig produkt. Har hatt det på minien kjempe lenge og den fungerer kjempefint. Den holder minien blank og fin. Til dere andre: Jeg kan ta bilder av den hvis dere vil.. Til dere som har bestilt og venter fortsatt, gled dere. Ive been there.. Endret 30. august 2004 av TeSp Lenke til kommentar
occasion Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Bra bra test.. Men hvor får jeg kjøpt den på internett nå? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 jeg har nå bestilt iPod Mini, men det tar jo som kjent ca en mnd til jeg får den så idag fant jeg ut at den lokale Spaceworld har den men de tar 2798 mot 2290 hos Apple Shop men hvis jeg velger å kjøpe den hos Spaceworld slipper jeg jo å vente så forbasket lenge!!! Hva bør jeg gjøre?!?!?!?! Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Du kan jo f.eks gå inn på spaceworld og si at du kjøper minien hvis du får den for 2500. Dette burde de gå med på, for de får den selvfølgelig en del billigere enn 2290, og har derfor ganske god fortjeneste. Det er iallfall verdt et forsøk. Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Du kan jo f.eks gå inn på spaceworld og si at du kjøper minien hvis du får den for 2500. Dette burde de gå med på, for de får den selvfølgelig en del billigere enn 2290, og har derfor ganske god fortjeneste. Det er iallfall verdt et forsøk. ta den fra Apple hvis du har bestilt med gravering. Det ser så fett ut med gravering. Har det seff. Du kan ikke prute på en spaceworld, det er ikke noe problem for spaceworld å selge den for 2700kr da... vet ikke det er endel venting fra apple. Men graver så er det verdt det. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 har bestilt ipod 20gb nå. kostet bare 600,-kr mere enn ipod mini. Med gratis ingravering. *glede seg* Lenke til kommentar
monstar Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Bra test, fikk lyst å kjøpe mini ipod nå, selv om jeg har vanlig ipod Lenke til kommentar
Seian Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Veldig bra gjort! Fortsett sånn! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Bra test, fikk lyst å kjøpe mini ipod nå, selv om jeg har vanlig ipod Hehe, selv sitter jeg og vurderer mellom mini- og vanlig iPod.. Skal til USA om ikke lenge.. Lenke til kommentar
split Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 akkurat fått meg iPod G4 20gb og er storfornøyd! når den kostet 600 kr mer enn iPod mini på applestore tvilte ikke jeg lenge. fikk gratis gravering også! men sant det med at den blir fort litt ripete på den blanke siden bak. Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Det er klart, kjøper man den i usa blir den fort 1000 kroner billigere en ipod 4g.. En annen ting er at ipod mini virker så MYE mindre en ipod når man har den i lomma. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte ipod mini istedenfor ipod. Tusen takk, bra at dere likte testen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå