Sir_cruz Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Har sett alle angel episodene naa og syntes de er KNALL gir serien en 6 for spenning historie osv ..... MENNE SISTE EPISODE skuffanes Noen som vet hvor jeg kan kjope serien i utlandet maa ha den orginal Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 ANGEL er helt knall å se på..har sett alle episodene uten om den når han gamle dudn som fikk synan forsvant eller døde eller hva han gjorde.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Synes at Angel er en ganske bra serie,så jeg prøver å få med meg samtlige episoder nå som det er sommerferie enda.Bare to uker til skole snart men jeg har bare et år igjen av VGS Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 *host* Dårlig spinoff-serie som ikke tilfører noe nytt til den originale. Eneste den gjør er å fjerne baben. Trist. *host* Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 *host* Dårlig spinoff-serie som ikke tilfører noe nytt til den originale. Eneste den gjør er å fjerne baben. Trist. *host* IMO er Angel en mye bedre serie enn Buffy. Og det er ikke mangel på Babes i angel *host* Amy Acker *kremt*, *host* Charisma Carpenter *hark*. Den enesten baben i Buffy the vampire slayer er Alyson Hannigan. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Syntest at det var ein bra serie, litt mørkare ein orginalen. Men sesong 5 var ikkje noke særlig, med untak av dei aller siste episodane. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Heilt grei. Mye bedre enn Buffy. Lenke til kommentar
adyton Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Angel og buffy er favorittseriene mine. Det er jo så kult. Sett alle Angel og Buffy på 7 mnd nå . Er enig at det blir litt merkelig i starten på sesong 5 og at slutten på siste episode er litt overaskende. Angel DVD bokser er å få kjøpt på avalon(Tidenes nerdebutikk ) på Oslo S. p.s: avataren er fra en Buffy wallpaper jeg har laget Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Angel og buffy er favorittseriene mine. Det er jo så kult. Sett alle Angel og Buffy på 7 mnd nå . Er enig at det blir litt merkelig i starten på sesong 5 og at slutten på siste episode er litt overaskende. Angel DVD bokser er å få kjøpt på avalon(Tidenes nerdebutikk ) på Oslo S. p.s: avataren er fra en Buffy wallpaper jeg har laget Hvor mye koster boksene på avalon? 700-800 pr stykk? kan tenke meg at det er noe i den duren, og det er jævla dyrt. Lenke til kommentar
adyton Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 7-800 ja. Hvis du har noen kamerater som også er interessert i Angel kan dere kjøpe en sesong hver.. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 7-800 ja. Hvis du har noen kamerater som også er interessert i Angel kan dere kjøpe en sesong hver.. Jeg har sesong 1-2, og vet du hvor mye jeg måtte ut med? pr sesong måtte jeg ut med ca 440 , og så må jo tollen ha sitt, så totalt så måtte jeg ut med ca 580 pr sesong. Hvorfor gidder du å kjøpe dvd bokser der? Lenke til kommentar
adyton Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Når man er angel-fan er ikke prisen noe problem (hvis man har nok penger da. og det hadde jeg da.) Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Vet ikke helt hva jeg synes om angel.... Litt lite action, men med tiden har det blitt det i buffy også. De første sesongene av buffy var best. De med 18 års grense Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 *host* Dårlig spinoff-serie som ikke tilfører noe nytt til den originale. Eneste den gjør er å fjerne baben. Trist. *host* IMO er Angel en mye bedre serie enn Buffy. Bah, begge er skrot-serier. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 har faktisk aldri sett på det av en eller annen grunn Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Heilt grei. Mye bedre enn Buffy. yup. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 men det var bra når buffy var også der da var det topp Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Når man er angel-fan er ikke prisen noe problem (hvis man har nok penger da. og det hadde jeg da.) Angel fan eller ikke, det er unødvendig å bruke 700-800 kroner på én sesong. :!: Lenke til kommentar
HEE Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Angel er ganske greit men husker aldrig når det begynner.. håpløst. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 ANGEL er noe av det mest tragiske jeg har sett på tv på lang tid, med stygge overdrevne "skurker" og et ikke så alt for imonerende skuespill. Nei dette er ikke noe bra greier(det er jo en grunn til at det ikke får "prime time" på tv2 også da ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå