TST Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Svært eksplosiv og actionfylt bilkjøring er snart på vei til butikkene i form av det arkade-orienterte Burnout 3: Takedown. Destruction Derby møter Need for Speed Underground i tittelen som lett kan klassifiseres som et sinnsykt flipperspill med biler. Les hele artikkelen her Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Sjukt konge, dette må anskaffes til XBOX. Kanskje jeg skaffer meg Xbox Live også. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Har dere i Gamer.no noe som helst opplysninger om en GC versjon? Jeg har gjort en del undersøkelser på nettet og noen hevder at et firma skal porte det.. Har også sendt mail til Criterio, men de svarer ikke... Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Ser jo fantastisk moro ut - denne står nok høyt på lista over kommende Xbox-spill jeg skal ha. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Dette skal helt klart inn i min ellers så beskjedne samling. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg