Mr. Ones Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hei, dataen min er litt fucket og slikt, så jeg fant ut jeg skulle installa windows på nytt. DEt gikk litt skeis, eller, dvs at no har jeg 2 versioner av XP, en på C og en på D stasjonen. Nå vil jeg bare slette begge, og installe på nytt på C.! åssen gjøre det? Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 du kan jo boote fra XP cd`en, så sletter du begge partisjonene og oppretter partisjonen som er C: så installerer du Windows på C: så enkelt er det. Lenke til kommentar
Mr. Ones Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Ja, vet, men klarer ikke reformatere C stasjonen.. Står noe om at det ikke går. Noe med temporary files eller ka faen.. husker ikke helt.. Er det ingen annen måte å slette hele disken for alt på?? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) det er fordi du installerer windows fra harddisk, legg i en bootable install-cd.... Endret 9. august 2004 av Cilleron Lenke til kommentar
Mr. Ones Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Jeg gjør det fra CD.. Jævlig merkelig!! ikke noe annet å gjøre? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 har du prøvd med flere forskjellige cd'er? Lenke til kommentar
Mr. Ones Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Nei, har bare en XP cd.. Men her er problemet som kommer opp. "Setup is unable to perform the requested operation on the selected partition. This partition contains temporary setup files that are required to complete the installation. " Hvis det er riktig, er det da umulig å formatere hele C på nytt? :S I'm lost!!! Lenke til kommentar
freddern Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Nei, har bare en XP cd.. Men her er problemet som kommer opp. "Setup is unable to perform the requested operation on the selected partition. This partition contains temporary setup files that are required to complete the installation. " Hvis det er riktig, er det da umulig å formatere hele C på nytt? :S I'm lost!!! Ja???? Hallo få et svar på dette da! har samme problemet. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Stapp inn cd'en og når du starter den. Sørg for at du har satt cd-rom som første oppstartsenhet. Deretter trykker du en tast når du får spørsmål om det og installasjonen starter. Bare velg at du vil ha XP på C: og etter du har valgt partisjon får du spørsmål om du ønsker å formatere osv. Det skulle fikse det. EDIT: Og etter at du har installert XP på C: så sletter du disse mappene på D: - Documents and settings - program files/programfiler - windows Endret 9. oktober 2004 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå