chokke Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hørt mye snakk om det og skjønner ikke hva dere mener "hilsen en data-n00b som vil lære mer " Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Sikkert en som kan forklare det nærmere en meg, men her er kjapp forklaring: AA= Anti Alaising (stavefeil) AF= Antisopisk Filtrering Disse funksjonene gir bedre kvalitet på bildet i spillene, men stjeler endel kraft fra skjermkortet slik at bør ha et "kraftig" kort for å ha disse funksjonene på /max Dette stilles inn i egenskapene på skjermkortet. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Skal rette skrivefeilene jeg: AA=Anti Aliasing=Smoother ut kanter AF=Anisotropic Filtering=Gjør at det ikke blir sånne grove forskjeller mellom de forskjellige teksturkvalitetene på avstand Endret 9. august 2004 av the_zombie Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 hvor stiller man det inn da? Har radeon 9800 ViVo Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Som oftest funker det finfint å fikse det på driveren som følger med. Hvis du ikke har nyeste driver kan du laste det ned på ati sine hjemmesider. Har du ati, ati.com Edit; Glem det med nVidia, så du hadde skrevet ati Endret 9. august 2004 av Artex Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 http://www.beyond3d.com/words/page_a.php Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 AA kan også mene Americas Army, siden denne er postet i spill-delen... Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Den linken som MistaPi kom med, var lærerik for fler av oss. Tusen takk. Mongo: nå må du slutte å være moderator! Kjenner det begynner å irritere meg! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 kunne vært America's army, men i kombinasjon med "AF" er det MYE som tyder på at det er Anti-aliasing og Ansiotropic filtering det er snakk om... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå