djdaffy2003 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hei vuderer og kjøpe dette LCD displayet [url="http://www.hammar.no/index2.asp"]LCD display 20x4 Blue [/url] Følger det med alt der kabler sånn at at kan bruke det med en gang eg har fått det ?? Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Dersom du ser nærmere på siden, så ser du at de også selger lcd-KIT hvor alt nøvendig materiale følger med. Selv om du kjøper kitet må dette loddes, så dette er ikke noe plug-and-play nei... Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Du får også kjøpt ferdige der du IKKE trenger å lodde. Men det er ikke noe problem å lodde det sammen. Tar bare litt tid, men på noen timer er du klar til å bruke det. Så da får du velge, om du vil spare penger på å lodde, eller slenge i litt ekstra for å få det ferdig. Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 LCD suger.....det kan jeg love dere... det henger itte som bare faen... TRU.. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Det henger "itte"? Betyr det "etter"? Og hva er problemet? Det viser kun bokstaver og tall, er det som farlig om det henger "itte som faen" da? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 tror han mener lcd skjerm, ikke et lite display.. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ja, jeg regna egentlig med det, men hvorfor poste det her, når det var snakk om LCD Display? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 skjønte ikke helt hva han mente med det "itte" greiene sine. men LCD gir et gromt preg på pc'n det da og det er tøft... kan for eksempel sette på noen nyttige ting slik at du ikke trenger gå ut i windows heletiden når du spiller osv. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Det stemmer at LCD (ja, jeg snakker om sånne 20x4 display) henger etter når det er raske oppdateringer, f.eks. winamp plugins, animasjoner, rask scrolling osv. VFD har mye raskere oppdatering, men koster mere. Lenke til kommentar
fantaboy Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 "itte" betyr jo "ikke", det kan da umulig være så vanskelig å forstå Lenke til kommentar
fantaboy Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 ops, tror han må ha ment noe annet i den setingen ja.. jeg som så feil, "ikke" ville ikke passet der "OFFTOPIC" Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ja, derfor må det ha betydd ETTER... henger itte... Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Var det noe mer trådstarter lurte på? Siste innleggene er ikke veldig seriøse Lenke til kommentar
djdaffy2003 Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 ja er det ikkje litt vamskelig å lodde då??? Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 nei Var ikke noe problem for meg iallfall. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Er det noen som vet om norske nettbutikker hvor man får kjøpt VFD-display? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 LCD suger.....det kan jeg love dere... det henger itte som bare faen... TRU.. SLUTT å kommenter ting du ikke skjønner deg på. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Er det noen som vet om norske nettbutikker hvor man får kjøpt VFD-display? Elfa f.eks. http://www.elfa.se/elfa-bin/setpage.pl?htt.../no/2016449.htm Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Elfa f.eks.http://www.elfa.se/elfa-bin/setpage.pl?htt.../no/2016449.htm Vil legge til at dette er paralelle display. Elfa selger også serielle VFD'er til ca 50% høyere pris. Utifra de artiklene jeg har lest er ikke paralelle å anbefale dersom du ikke har særlige loddeskills(noe djdaffy ga uttrykk for). Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Ok... hva er forskjellen på paralelle og serielle VFD-displays utover loddingen? Elfa.se er jo svenskt, men det burde vel ikke være et problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå