Gå til innhold

"Vanntett" og støtsikker mobil ønskes...

Anbefalte innlegg

Jobber som skilærer og er ute i snø og slask nesten hele året. Trenger derfor en mobil som tåler en del juling og har mulighet for synk med pc.

Har kikket på 5140 og Siemens tilsvarende, uten å bli altfor imponert. Ericsson hade en model som het r310s som var psykorobust og en som het r250s pro.

Noenting i den duren ville vært perfekt, men litt mer moderne då...

Noen tips? Ericsson borde jo komme med en ny snart... eller?

Hilfe!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har M65 inne til test nå. Har ikke vært så mye borti vann enda, men har konsekvent vasket den under kranen etter en omgang med ertesuppe. Har også hatt rundt 50 fall hvor telefonen har gått i bakken. Ikke så veldig gale spør du meg!

Ellers har Siemens foreløpig bare et buggy sync-program som jeg har stresset noe voldsomt med å få til å fungere.

Lenke til kommentar
Har M65 inne til test nå. Har ikke vært så mye borti vann enda, men har konsekvent vasket den under kranen etter en omgang med ertesuppe. Har også hatt rundt 50 fall hvor telefonen har gått i bakken. Ikke så veldig gale spør du meg!

Ellers har Siemens foreløpig bare et buggy sync-program som jeg har stresset noe voldsomt med å få til å fungere.

ikke for og mase men, :p blir dere ferdig med testen til i morgen? :whistle::innocent:

Lenke til kommentar

Stort marked? ABSOLUT!

Men kan det vara så att det är bevisst? De gamla Ericssontelefonerna håller ju fortfarande superbra- men de nya...

En vann og stötsäker mob, som verkligen är det, tar ju aldrig slut..

Finns det inga telefoner med mina önskemål att köpa utomlands?

K

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...