Kazoom Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jobber som skilærer og er ute i snø og slask nesten hele året. Trenger derfor en mobil som tåler en del juling og har mulighet for synk med pc. Har kikket på 5140 og Siemens tilsvarende, uten å bli altfor imponert. Ericsson hade en model som het r310s som var psykorobust og en som het r250s pro. Noenting i den duren ville vært perfekt, men litt mer moderne då... Noen tips? Ericsson borde jo komme med en ny snart... eller? Hilfe! Lenke til kommentar
You....Here? Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Siemens m65 skal vist tåle en støyt.... Ser ikke ut som SE kommer med noen robust telefon i nærmeste fremtid... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ser nok dårlig ut det gitt. SE har nok ingen planer for den nærmeste fremtid om å lansere en støtsikker mobil. Så dagens alternativer må nok da bli 5140 og M65 som du tydeligvis har tittet litt på Lenke til kommentar
levlex Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Har M65 inne til test nå. Har ikke vært så mye borti vann enda, men har konsekvent vasket den under kranen etter en omgang med ertesuppe. Har også hatt rundt 50 fall hvor telefonen har gått i bakken. Ikke så veldig gale spør du meg! Ellers har Siemens foreløpig bare et buggy sync-program som jeg har stresset noe voldsomt med å få til å fungere. Lenke til kommentar
jorg Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Har M65 inne til test nå. Har ikke vært så mye borti vann enda, men har konsekvent vasket den under kranen etter en omgang med ertesuppe. Har også hatt rundt 50 fall hvor telefonen har gått i bakken. Ikke så veldig gale spør du meg! Ellers har Siemens foreløpig bare et buggy sync-program som jeg har stresset noe voldsomt med å få til å fungere. ikke for og mase men, blir dere ferdig med testen til i morgen? Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Markedet for slike telefoner må jo være kjempe stort.... Rart at bare nokia og siemens slenger seg på bølgen...... Hadde SX1 vært vann-og støt sikker, hadde den vært PERFEKT Lenke til kommentar
Kazoom Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Stort marked? ABSOLUT! Men kan det vara så att det är bevisst? De gamla Ericssontelefonerna håller ju fortfarande superbra- men de nya... En vann og stötsäker mob, som verkligen är det, tar ju aldrig slut.. Finns det inga telefoner med mina önskemål att köpa utomlands? K Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 M65 er jo såkalt vanntett og støtsikker. Har den selv og er kjempefornøyd. Har ikke extrem testet den selv da, men den skal jo være solid. Selve telefonen i seg selv er veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå