wil Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 i går skulle jeg ta en clean installasjon med program og sånn. samtidig tok jeg å installerte den nyeste directX og sasser fiksen fra ms sin side. dette gikk ganske greit, helt til at jeg hadde installert Drive Image 2003 og måtte restarte. dette gikk ikke så imponerende bra. når jeg så kom inni Windows hang den å jeg fikk dermed MSBLAST. jeg prøvde å gå inni Windows 2003 og gjenopprette image og prøve på nytt igjen, samme skjedde. da begynte jeg å lure på om msblast ligger i fiksen som liksom skal fjerne sasser viruset. når jeg så gjorde alt bortsett fra å installere sasser fiksen så gikk alt fint forsåvidt, men jeg synes det allikevel var litt snodig, for sasser/msblast skal jo vanligvis komme når man er på internet? og jeg var ikke på Internet når jeg fikk den. hadde hverken internetkabel eller det trådløse nettverskortet mitt aktivert i Windows. noen som kanskje vet grunnen til at dette skjer? for de av dere som lurte så kjører jeg Windows 2000 PRO. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 eh....sasser-fix'en fra MS fjerner vel ikke MSBlast. Den fjerner forsåvidt ikke sasser heller. Den fixer vel bare systemet ditt, slik at maskina ikke restarter seg selv. Men når du i tillegg til denne fixen, har oppdatert og kjørt antivirus-programmet ditt, så skal du ihvertfall være kvitt sasser. MSBlast var det vel en egen fix for, ihvertfall fra Symantec (Norton). Søk etter det på www.symantec.com. mvh Pantera Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 joa, men her er greia: etter hver reinstallsjon eller cleaning av pc`en min bruker jeg å installere en msblast fiks, er vel en slags oppdatering. denne gjør at jeg aldri får blastern på pc`en min. så jeg lasta ned en liggnende fiks for sasser også, men da fikk jeg faktisk sasser/msblast når jeg restarta maskina. pc`en stod å hang litt også kom den meldinga du får opp når du får blastern. restarter etter 60 sek er det vel. uannsett, pc`en er helt fin nå, men bare lurte på hvorfor dette skjedde liksom. siden at jeg ikke er på nette når jeg får den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå