div_ Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hallo, Windows media maker er mer en godt nok for meg, men nå bare shutter det av helt uten videre..Har aldri vært slik før, det oppretter heller ingen feilmeldinger. Det skjer når jeg skal se på animasjon/tekst alternetiver å legge på filmklipp, har brukt disse mange ganger før ,så jeg vet ikke hva katta som har skjedd..Noen som kan kaste lys over det? Kan det være et installert program sin codec som føkk**? håper noen vet.. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hmm.. prøvd å avinstalere det og instalere det igjen? Lenke til kommentar
div_ Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Men det er jo i installasjonen på Windows xp? hvorfor skulle det plutselig fø***? Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) hmm.. ja.. men du kan jo instalere det i kontrol panel -> Add\remov Programs -> Add\remov Windows Components.. (dette var i 2000, samme greia i XP) har ikke anelse om hvorfor programmer akuratt NÅ ikke virker (har du instalert andre programmer som ikke movie-maker liker?) Endret 9. august 2004 av arielfaaland Lenke til kommentar
div_ Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 tja en "del" redigerings greier, men har uinstallert de igjen uten hell:-(, får prøve uinstall av MMM også Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hmm.. Prøvd å intalere winXP på nytt da? det funker allttid;L) Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Du kan jo laste ned og installere Windows Movie Maker 2 som uansett er mye bedre enn den versjonen som fulgte med XP. Har du systemgjenoppretting slått på kan du gjenopprette systemet til et tidligere tidspunkt, da Windows Movie Maker virket som den skulle. Det er litt mindre drastisk enn å installere XP på nytt. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Enig, å installere ALT på nytt grunnet et prog må da ikk være nødvendig, alt for mye jobb, med mindre det er 100% nødvendig det er versjon 2 jeg kjørte tror jeg Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Selv hatt samme problemet med movie maker. For meg var det for mye rot med codecs og slikt noe som ødela... Slettet en del divx saker og slikt, så funket det Lenke til kommentar
div_ Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Tror det jeg og...sikkert codec's, installerete en "mengde" editing progs, må bare finne ut hva å slete:-) Lenke til kommentar
div_ Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 HEHE fant det ut, i norton så måtte jeg disable: deaktiver personvern for weblesere og aktivere sikre forbindelser (https) i personvernstyring Så nå kan jeg laste ned oppdateringer uten å måtte koble ned Norton.. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Men windows media maker er like "ødelagt:-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå