Redeemer Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Noen som har vært borte i dette hket? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300667 Jeg skal hjelpe en kompis med å overklokke sin xp 2200, men den blir bare kjørt som en 1900, jeg finner ikke fsb i bios, så er det et eller noen programmer jeg kan bruke for å stille opp fsb? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Redeemer Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Finnes det noen form for program som gjør at jeg kan klocke i windows? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Du klokker cpuen i bios finner du den ikke...vis du har et camera så kan du vel ta et bilde så kan vi se hva problemet er Lenke til kommentar
Redeemer Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Jeg fant det til slutt, men noen som veit hva mp og fsb skal stå på på en xp 2200 ? : )= Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Jeg fant det til slutt, men noen som veit hva mp og fsb skal stå på på en xp 2200 ? : )= orginalt skal det stå på Multiplier : 13.5 FSB : 133mhz =xp2200+ Skal du klokke den til Xp2400+ kan du jo sette det til Multiplier : 15.0 FSB : 133mhz =xp2400+ EDIT : bare husk og følg med på varmen til prossesoren, dessuten hvis du skal klokke opp eller ned multiplier, må du ha ulåst prossesor for at det skal virke. har du en ganske ny cpu, er den låst. Endret 10. august 2004 av Mekkeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå