Innos Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Skal kjøpe nytt kabinett og har tenkt å legge en del penger i dette, her er det tsunami vs lanfire, lanfire ser best ut, veier mins og har viftestyring, tsunami er mer stillegående, har mer smarte løsninger og har to 12cm vifter med keds istedet for 80mm uten leds. Vil ha synspunket her, folk som har et av de(tviler men kansje begge) folk som har en kompis som har et(og en kompis som har det andre?)som vi komme med synpunkter, kjøæper tt fordi jeg vil ha noe å vise fjortiss venne mine. Har fingern på lanfire nå siden jeg sikkert skal mye på an når jeg får ny pc(nytter ikke å ta med mammas på lan )og lanfire er lettest og ser best ut, men jeg kan skifte mening. Er selvfølgelig åpen fr andre forslag til kabinetter! Endret 9. august 2004 av hba Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Gå for Lanfire. Din mening er viktigst. Det er ditt kabinett Lenke til kommentar
Innos Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Ja tror jeg skal det, men hvis noen har arumenter for hvorfor jeg ikke ska kom med dem! Jeg har tross alt ingen erfaring what so ever emd disse to utenom det jeg har lest, men er vekt egentlig så viktig? Det ska jo bare fra romemt mitt til bilen og så 50 emter bort der jeg ska sitte. Tsunami er også bra siden det har så mange smarte ting somd det med ci slottene hardiskene og filterne som lett kan vaskes. Er egentlig eldig i tvil nr jeg ser hva tsunami har å by på! edit: Noen som evt m en plass der man kan se bildet og specs til SViking? Søkte på google og thermaltake sin side, fant nothing! Endret 9. august 2004 av hba Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Tsunami var også mer "clean" utapå, mens Lanfire har mer stæsj. Kommer litt an på hva du liker egentlig... Smarte løsninger er også kjekt å ha, men utseendet er jo også vitkig mener jeg. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg ville helt klart valgt Tsunami, 3 grunner til dette er: Stilrent og nydelig lakk 2x120 Vifter, som gir lav støy Kan leveres med eller uten vindu 3 Grunner til og ikke velge Lanfire Uten tvil et "Fjortis-Kabinett" Ser billig ut Ingen 120 vifter Ingen av kabinettene er et dårlig kjøp. Så det må nok velge det du synes ser best ut og passer dine behov.... /Cyrus Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 lanfire er også mindre en andre thermaltake kabinetter, så det er noe å tenke på ved bygging osv.. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Cooler master wave master m/ vindu... det er et tøft og bra kabinett;) Lenke til kommentar
Innos Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Jeg er 13, så fjortiss looken er bare bra, men gpr nok for lanfire, at det er mindre er bare bra mindre bvekt og letter å bære, shar ikke planer om annkjølubng elelr andre ting som tar plass. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg ser INGEN grunner til å velge Lanfire framfor tsunami... INGEN.. greit. lanfire veier jo hele 2 kg mindre enn tsunami( hvis jeg ikke bommer helt) men jeg kan jo ramse opp hva jeg mener er + og minus: Tsunami: + Aluminium (lett) + Ser overlekkert ut, lakken er knallbra + 12 cm vifter.. 2 av dem til og med. + Geniale løsninger på festing av deler + Nevte jeg at det er lekkert? - Klarer ikke å se noen spesielle Lanfire: + Lett - Dårlig luftgjennomstrøming - Stygt - Stygt - Mindre enn normal - Nevnte jeg stygt???? Greit... er kanskje litt usaklig her.. Men jeg klarer ikke å skjønne hvorfor noen vil finne på å kjøpe lanfire i det hele tatt. Eneste Fjortiss-kabinettet som duger er dette: Wingo Men også dette har ikke den beste luftgjennomstrømninga, til tross for mange vifter... Men det er i allefall LITT mere stilrent enn Lanfire'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå