Ingar Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg bare lurer, hvorfor er det slik at enkelte forum-skin har flere muligheter en andre? Jeg bruker Gammel hardware 2 kolonner, og nå IPB. Der har jeg ikke muligheten til å ha et ekstra beskrivelsesfelt. Det har jeg i akamera.dk-skinnet. Hvorfor er det slik? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Sikkert fordi det ikke alltid er like enkelt å samkjøre _absolutt_ alle løsninger i alle skinsa. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Akkurat det med emnebeskrivelsen må være fordi adminene har glemt å fjerne det. Takk for å gjøre oss oppmerksom på det Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Kan også nevne at "amobil.no gammel" har denne "muligheten" Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 And the muligheter is removed. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hvorfor kan vi ikke ha emnebeskrivelse? Synes det var mye mer praktisk jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg