UUnreal Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Topic sier sitt. Nyskjerrig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg sloss på byen, er det godt nok? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg trente taekwondo i noe over to år, til jeg fikk rødt. Så ble jeg nesten-pasifist og giddalaus og slutta. (For ca. ett år siden.) Taekwondo på MUDO-instituttet anbefales i hvert fall på det absolutt sterkeste om man vil trene kampsport. Men det kan bli ganske krevende etter hvert. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg sloss på byen, er det godt nok? Hva slags "belte" har du ? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Taekwondo og Judo her. Drevet på med Taekwondo i et år tilsammen og Judo rundt 5 månder og har planer om å fortsette. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Trente Kung Fu i et halvt år, men opplegget der var så håpløst dårlig at jeg sluttet før jeg graderte meg til første belte (hvitt) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg sloss på byen, er det godt nok? Hva slags "belte" har du ? W1N! Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 trente taekwondo i ca. 3,5 år....fikk rødt belte med svart stripe.(det før svart). så fikk jeg noe knedritt som ødela alt sammen. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Begynte å trene MMA for ikke så lenge siden, shootfighting for det meste Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Gikk på Taekwondo i en stund.. fikk oransje belte.. men sluttet fordi det ble for useriøst.. fik trenere som spiste Hamburger midt i treningen.. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Gikk på Taekwondo i en stund.. fikk oransje belte.. men sluttet fordi det ble for useriøst.. fik trenere som spiste Hamburger midt i treningen.. Du tuller nå? seriøst? hehe Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Om jeg virkelig skulle begynt med kampsport så hadde det nok blitt boksing eller kickboksing på meg. Sport for mannfolk, i motsetning til alle de kjipe dansesportene med mønster og lignende. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Gikk på Taekwondo i en stund.. fikk oransje belte.. men sluttet fordi det ble for useriøst.. fik trenere som spiste Hamburger midt i treningen.. lukta av hamburgere var sikkert ikke fristende i midten av en treningsøkt Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 trente karate før, så startet jeg på tae kwon do... gikk der i 2 år, så sluttet jeg og startet igjen for ca en måned siden... mener det var treneren min som var en av de som startet MUDO instituttet, han er også en av de beste innen tae kwon do, er vel 5 eller 6 dan han har.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Om jeg virkelig skulle begynt med kampsport så hadde det nok blitt boksing eller kickboksing på meg. Sport for mannfolk, i motsetning til alle de kjipe dansesportene med mønster og lignende. Mandig med hjernedøde boksere Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Om jeg virkelig skulle begynt med kampsport så hadde det nok blitt boksing eller kickboksing på meg. Sport for mannfolk, i motsetning til alle de kjipe dansesportene med mønster og lignende. Du hadde blitt en ypperlig ballerina. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Om jeg virkelig skulle begynt med kampsport så hadde det nok blitt boksing eller kickboksing på meg. Sport for mannfolk, i motsetning til alle de kjipe dansesportene med mønster og lignende. Bare uvitne folk sier sånt.... Alle kampsporter har fordeler og svakheter. Endret 9. august 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Gikk på thai chi som liten. Gikk på boksin 1år før eg sluttet eller så har eg nesten bare praksis trening fra byn. Skulle eg ha startet med noe kampsport måtte det ha blitt thai boksing. Det er røft det! Edit: Capoiera (elns) er kult å se på og greier men er lite effektiv når det først gjelder. Endret 9. august 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ja jeg driver med skyting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå