Bullit Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Prøvde å få en på jobben til å bluejacke min N6600, kom da opp "vil du motta melding fra xxx" Kjedelig ja. Er det stort sett bare Ericsson en kan bluejacke da? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Det er ingen måte å overstyre det på. Du kan prøve bluejack programmer, men har ikke funnet noen enda som virker. Har funnet et par stk, men de er rett og slett ubrukelige. Eiere av 6310i trenger ikke godta, men det er vel den eneste av nokia mobilene som ikke trenger å godta. Vet ikke helt åssen det er med N-Gage men. Jeg finner stort sett bare telefoner fra SE når jeg bluejacker, så det gjør meg ingenting. Fikk bluejacket en gammel mann med Nokia 6650. Han virka ikke blid Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) sender visittkort til nokia 6600 fra min sx1 uten problem, og den kommer opp på skjermen til nokia telefonen! Endret 11. august 2004 av _dAwn_ Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Så det går fra siemens til nokia men ikke nokia til nokia? Forvirrende greier.... Jeg fikk forresten sendt til E P900 i går. Men det var en kollega som skrudde på blåtannen for min skyld da Endret 11. august 2004 av Sjefern Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg kan fint bluejacke 6600 og 6310i med min Motorola V600, uten de må godta før kontankten blir sendt over. Eneste dumme er at selvom jeg knytter et bilde til kontakten jeg vil sende så funker det ikke, selv ikke på SE telefoner. Tips: Gå på Mc'Donalds en travel dag (f. eks. 17. mai). Jeg fant en liste på 20+ stykker. Det meste var T610 og T630, eller andre "1337" folk som hadde kalt mobilen sin for Anders osv. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Det som er moro med telefoner som er oppkalt etter eieren, er at du kan sende meldinger som f.eks "hei anders! åssen går det?". Og da blir de helt forvirra. Har gjort det flere ganger. Var spesielt en som ikke skjønte hva som skjedde. Han satt rett bak meg på ferja, og jeg sendte flere meldinger. Til slutt tok han opp manualen for å se om han fant noe svar der Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Det som er moro med telefoner som er oppkalt etter eieren, er at du kan sende meldinger som f.eks "hei anders! åssen går det?". Og da blir de helt forvirra. Har gjort det flere ganger. Var spesielt en som ikke skjønte hva som skjedde. Han satt rett bak meg på ferja, og jeg sendte flere meldinger. Til slutt tok han opp manualen for å se om han fant noe svar der Lenke til kommentar
slappy2 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Det som kan være (hvis dere ikke har sjekket det) Er at når man sender kontakt med bilde (gjelder hvertfall SE telefoner) kan mottaker velge å ikke godta kantakten, men bilde har allikevel lagret seg Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Kan de med SE velge det? Slik jeg har forstått det så blir kontakten lagret, og de får ikke noe valg opp om å godta eller ikke. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Haha, jeg gikk på lefdal på Strømmen og så om det var noen med blåtann der. Der kom det opp noen få folk, og en printer til de som jobba der! Så jeg sendte et bilde av en eplejuice-boks, og bilde ble skrivd ut av seg selv! Samtidig skulle en Lefdal ansatt skrive ut noe produktinformasjon om en mobil men fikk heller mitt bilde! :!: Han begynte å le og la bilde til side.. Hysterisk morsomt! :!: :!: Tips: gå på lefdal med bluetooth! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 ehs5: Liker toppmodellene til Canon og HP med blåtannstøtte ja... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Haha, gjorde det igjen for ca. en halvtima sida. Fant ut at man også kan sende meldinger (kontakter)! Men så kom en dame som jobba der og så stygt på meg... Det freaka meg litt ut så jeg gikk... Endret 21. august 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå