_dAwn_ Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg må innrømme at jeg selv gikk rundt og bluejacka på Aker brygge i helga. Sendte ikke noen bilder. Bare notater og kontakter, men neimen hvor morro det kan være. Forresten så ka man sende bilde uten at den andre enheten må godta. Bare tilknytt en kontakt et bilde og voila. Hmmm.... det har jeg ikke tenkt på. teste ut en eller annen gang. :!: Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 For de som er intresserte står det meste om Bluejacking på www.bluejackq.com Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) He he.. Morsom artikkel... Skjer jo ganske ofte da.. særlig i byen! PASSER PÅ: Kurt Näslund (til høyre) og Lars Geithe er blitt påpasselig med å skru av Bluetooth-funksjonen når den ikke er i bruk. Endret 9. august 2004 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Det jeg ikke skjønner er: Må en ikke godta en bluetooth sending for å motta den? Har sendt litt bilder men mottakeren må alltid godta før den blir mottat. Det kommer heller ingen lyd når den jeg sender til får beskjeden:motta melding fra xxx, hverken på min N6600 eller N7650 Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 når jeg satt på flyplassen i frankrike på fredag satt jeg og sendte bilder til broren min over blåtann.. Da fant jeg en datamaskin med bluetooth.. så meg rundt, tegna en fiktiv sirkel på 10m diameter og så en kar som satt på laptop.. fikk lyst til å sende bilde av broren min som soler seg å se hva han hadde gjordt! han med laptoppen altså Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Det jeg ikke skjønner er: Må en ikke godta en bluetooth sending for å motta den? Har sendt litt bilder men mottakeren må alltid godta før den blir mottat. Det kommer heller ingen lyd når den jeg sender til får beskjeden:motta melding fra xxx, hverken på min N6600 eller N7650 Slappy2 har jo nettopp forklart hvordan dette gjøres. Du har jo selv gitt oss en link der det forklares hvordan det gjøres Hint: Tilknytt kontakt Ps: har ikke fått testet det ut selv men det burde jo virke Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 fikk lyst til å sende bilde av broren min som soler seg å se hva han hadde gjordt! han med laptoppen altså Hvorfor gjorde du det ikke? Ingenting kunne da skjedd Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 23 september 2002 <---- Legg merke til årstallet for når jeg gjorde dette. Jeg gjorde det på åpningen av Telenor Fornebu..da var vi vel en 500 samlet på plassen der. Søkte etter Bluetooth..fant noen som het 7650, og sendte bilde av meg selv. Hørte ikke at det pep noe sted...men 5 min etter på var det to jenter forran meg som holdt hver sin 7650 og tittet litt nyskjerig rundt seg og ned på tlf, og opp igjen......så etter litt kjente de meg igjen. Vi smilte og vinket og var over med det. Typene dems som stod bak syntes ikke det var så morsomt. *s* AKIRA Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Sjefern: har bare prøvd å sende bilder jeg, og det går ikke uten at en bekrefter mottagningen. Må få prøvd ut denne kontakt saken, hvis den virker annerledes. På bluejackq.com stod det litt diffust om mottageren måtte godta eller ikke, derfor spurte jeg. Lenke til kommentar
slappy2 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Tro meg. Har testa det flere ganger. Funker fett. Eneste problemet når du skal sende over uten at mottaker vet det er at det tar så lang tid at vedkommene går og så mister du kontakten. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 For de som er intresserte står det meste om Bluejacking på www.bluejackq.com Så ingen guide for Sx1 der Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 slappy2: stilig, må vel ta meg en tur på kinoen snart da Lenke til kommentar
slappy2 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ta det på colosseum. Der får du bra med folk. Men som sagt. Aker brygge. På alle cafe'ene der er det mange du får opp. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 For de som er intresserte står det meste om Bluejacking på www.bluejackq.com Så ingen guide for Sx1 der Samme som 3650! Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Bluejacking er jo bare gøy! Ganske gøy å bluejacke på buss eller tog, for da sitter du som regel så lenge at du kan sende mange meldinger! Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Bluejacking er jo bare gøy! Ganske gøy å bluejacke på buss eller tog, for da sitter du som regel så lenge at du kan sende mange meldinger! eller ferge...! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 For de som er intresserte står det meste om Bluejacking på www.bluejackq.com Så ingen guide for Sx1 der Det er ikke forskjellige metoder for forskjellige modeller. Bare gjør det som står på siden, eller det folk har forklart her. Om man kan legge bilder ved kontaktene på SX1 vet jeg ikke. Husk da folkens, man kan ikke sende kontakter med bilder til 6310. Det sier seg sjøl Beste bluejacking stedene er der det er masse folk. Når jeg er i Oslo, så pleier jeg å virre rundt på Oslo S og jakte etter ofre. Toget funker også bra, ferje også, kino osv. Der det er masse folk, der er det potensielle bluejacking ofre. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Nå har jeg prövd å "sende kontakt" til en annen 6600 men det kommer alikevel "vil du motta melding" i displayet til mottaker. Er det ikke mulig å bluejacke n6600 da eller? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Er dessverre sånn med de nyeste nokia modellene. Enkleste er nok SE mobiler, der popper meldingen rett opp på skjermen. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Det var jo kjedelig.... Ingen måter å overstyre det på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå