trenchypost Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Leste nettopp gjennom del 4 av nybegynnerguiden, og jeg vil fremdeles ikke si at den guider noen til noe som helst. Det å snakke litt løst og fast om vannkjøling,TEC osv må vel forvirre i større grad enn det faktisk hjelper nybegynnere å overklokke. I del 2 var man tidvis på rett spor synes jeg, når man forklarte litt grunnleggende om FSB og multiplier,men hvorfor stoppe der? Hvorfor ikke gå systematisk fram for hver enkelt prossesor, og hvilke forutsetninger som gjelder med tanke på låst multiplier, Vcore-endringer etc. Når jeg begynte med overklokking vet jeg at dette var ting jeg lurte på, det går tross alt en stund før en nybegynner har reell interesse av å vite hva TEC egentlig står for... Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Var mer en informerende atrikkel om hva vannkjøling er - og hvilke metoder som finns! Grei oversikt! Lenke til kommentar
trenchypost Skrevet 29. april 2002 Forfatter Del Skrevet 29. april 2002 Jeg er forsåvidt enig i at artikkelen er informativ og oversiktlig skrevet, men det poenget var; blir man egentlig klokere på hvordan man skal overklokke pc'en, dersom man ikke fra før har en viss peiling? Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Enig.. Tenkte det samme... denne kunne vært f.eks mer utdypende og bli lagt under enn "vannkjølings guide" ikke i nybegynner guiden, eventuelt fått en del til i nybegynner guiden og så senere gått videre til vannkjøling.. -milkwood Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Har ikke lest den siste enda, men synes de første var fine for folk som ikke kan så veldig mye (les:ingenting) om overklokking. Hvis folk leser dem blir forumet kanskje avlasetet litt for de enkleste(/dummeste) spørsmåla.. Aildeles glemrandes! Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 "OK`s redaktør Lars Bjerke har en nybegynnerguide om vannkjøling under utarbeidelse, med vekt på de tekniske detaljene. Her vil jeg bare kort forklare hva et vannkjølingssett består av, og hva du bør være oppmerksom på når du vurderer å legge hørselvernet på hylla og kjøpe en liten akvariepumpe i stedet" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå