Ceaucescu Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Synes det er konge jeg òg. Ser på det så ofte jeg kan. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg personlig synes det er vel tørt, ufarlig og altfor konformt (holder meg til WT bonanza som Ricky Lake). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Har ikke John Kerry vært på besøk der, eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Har ikke John Kerry vært på besøk der, eller tar jeg feil? Tonight on Stupid Pet Tricks : A horse, running for president! You don't wanna miss this, folks! Stick around! Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Har ikke John Kerry vært på besøk der, eller tar jeg feil? Tonight on Stupid Pet Tricks : A horse, running for president! You don't wanna miss this, folks! Stick around! haha :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Sjansen for at Kerry skal komme dit etter alle hestevitsene er nok like store som at Oprah eller George W. Bush kommer som gjester. De har faste innslag hver kveld der de viser videoklipp av når Bush snakker feil eller gjør idiotiske ting under taler. Men det kan jo hende Kerry har viktigere ting å gjøre enn å se på TV om kvelden da. Clinton var jo gjest denne uka, og han har Letterman spøkt med i flere år ang. Lewinski/Hillary-greia. Som Dave sa det selv: "Tomorrow former president Bill Clinton will be on our show! Guess that proves he's not watching us." Tonight we have a security that is tighter than Leona Trump's face. Men han har jo hatt besøk av de fleste presidentkandidatene før valg tidligere år. Bush var jo der før han ble president. Clinton også. De ser det nok som god PR å være "folkelig" og stille opp i et humorprogram. Endret 12. august 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 i kveld kommer jada pinket smith...dama til will smith. begyner 23.55 tror jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Sweet shit, jessica! You are butchering my favorite song! F*cking BITCH! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Heia Letterman! Æsj, nå var programmet nettopp over. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Idag var programmet ganske kjedelig syntes jeg. Bare et intervju med samme kar hele tiden. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 What ze fuck? Var det Letterman i dag?! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 What ze fuck? Var det Letterman i dag?! Alle hverdager. Du gikk ikke glipp av det store.. Var ikke noe Top-Ten en gang i dag.. Ingenting. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Og det var ikke reprisen fra i går du så? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Damn, tenk hvor mange Letterman-show jeg har gått glipp av. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Og det var ikke reprisen fra i går du så? Niks. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Damn, tenk hvor mange Letterman-show jeg har gått glipp av. Noen tusen? Lenke til kommentar
GreyFox Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 aah.. husker da Jim Carrey skulle etterligne Lance Armstrong. Tror ikke jeg har flirt så jævli på mange år. Jim Carrey og Robin Williams er det to mest geniale gjestene syns jeg. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Så litt på det i går. Fy faen jeg hater den "ih ih ih ih ih ih" lattern hans som han ofte får når han skal late som om det er morsomt. Det flaueste er vel egentlig når han kommer med den lattern mens publikum sier "heh.. ja det var morsomt" Skripta talkshows is teh fün! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Utrolig at de fortsatt klarer å holde det morsomt etter så mange år, med sending hver eneste kveld. Men de gjør en bra jobb og da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå