monstar Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Lateshow er det BESTE tv-programmet for tiden . Lateshow ruler!!!. David Lettermans humor er fantastisk!!. Ser på det hver kveld!! Endret 12. august 2004 av monstar Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Det er overaskende bra, selv om Letterman irriterer meg noen ganger .. som når han kommer med morsomheter og ler mest av dem selv.. Savner MadTv jeg :/ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 det var jo en periode han kødda med dr.phil hver eneste dag....han var jo gjest der....... Men Dr Phil kjeftet jo litt på han da :!: Lenke til kommentar
mokkmokk Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 late show er bra, men ikke det beste. scrubs og family guy er 100x mer morsomt. men så blir jo ikke de programmene kjørt hver dag heller.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 ikveld kommer vel Bill Clinton på besøk Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 ikveld kommer vel Bill Clinton på besøk hihi, tror faktisk Letterman har litt sans for Clinton. Denne episoden må jeg få med meg Lenke til kommentar
salif Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg synes late show er et av de bedre programmene som går på tv for tiden Alt for mye reality serier som går i reprise og sånt. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Letterman er morro av og til. Husker den perioden han var desperat etter å bli invitert til å være gjest hos Oprah. Han måtte jo gi seg til slutt, selv om det ikke virka sånn en stund... Lenke til kommentar
Giugiaro Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Letterman er varierende. De topplistene er tydeligvis for amerikanere, for de finner jeg ikke morsomme. Men ellers veldig bra. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Litt for snill og ikke altfor "spennende" humor, men helt greit å kikke på om man bare skal slafe foran tv'en. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 er ikke alle han er like snill mot....gleder meg til clinton, personlig syntes jeg han var en mye bedre president enn bush, men det skulle kanskje ikke så mye til! fikk ikke sett dr.phil episoden, men husker alle "words of wisdom, from Dr.Phil" Lenke til kommentar
SuperDeformed Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Showet er på nuh... Må si humoren kan være knakende tørr, selv om han har noen gullkorn innimellom. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Bill Clinton gjorde en bra opptreden på Late show igår. Han er en utrolig dyktig og veltalende person, ganske så forskjellig fra Mr Bush. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 litt fett at han dissa størelsen og vekta på boka si.... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg synes det er morsomt når de har noen morsomme gjester, og når han mobber Bush. Til tider blir jeg flau på hans vegne, grunnet den tørre humoren. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Dette er en typisk Letterman-greie. David: "ey, Paul. You know, the winter is coming mighty early this year." Paul: "Why you say that Dave?" David: "I was walking down Central Park, and I swear to God, this is a true story. And as I was walking down Central Park I saw a squirrel reinforcing his hole in the tree with old condoms." Paul: "hahahheaheha... [da-da-dysj] KONGEPROGRAM. Late Show er drit bra! Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 i kveld er tom cruise gjest....(tror det rett skrevet) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Sitter og ser på Letterman nå, han greide å få Tom Cruise inn i et latterkick så han ikke greide å fullføre ei setning på 5 minutter Fyren ler så han griner og måtte be om Kleenex. Dødsbra TV! Et av de beste intervjuene jeg har sett. Endret 11. august 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 programmet var helt supert i går, fikk nesten like fæl latterkrampe som tom cruise.....men bare nesten! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå