Gå til innhold

Hva synes dere om "Late Show"?

Anbefalte innlegg

Jeg er Lettermans største fan, jeg så på det når jeg bodde i statene, og jeg ser på det nå, hver sjanse jeg får. Det er virkelig den tørre humoren som får meg til å dette av stolen! Han får jo hvem som helst, han får alle de nyeste stjernene, han får basketball MVP dagen etter han vinner finalen og han får Bill Clinton!

Which once again proves: He doesn't watch our show :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

liker å se på det av og til, men mitt problem med showet er alle gjentakelsene, fesk introdusere de en gjest 4-5 fem ganger før gjestene faktisk kommer og det er ofte at gjestene ikke er noe spesielt intressante, i mine øyne er den første halvdelen best.

Lenke til kommentar
Jeg har sett en del episoder, og synes jeg har fått mer ut av humoren hans i det siste. Tror han bruker en del intern humor som man bør ha brukt litt tid på for å få med seg.

Men hvis jeg fikk velge mellom amerikanske talkshow vill jeg heller sett på Jay Leno, som virkelig var konge da vi fikk inn NBC på TV i sin tid :thumbup: Conan O`Brien var heller ikke dum.

edit: skrivefeil

David Lettermann er konge...

man blir jo syk i hodet av å høre på Jay leno, han har liksom en ekstremt irriterende stemme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Dette er en typisk Letterman-greie.

David: "ey, Paul. You know, the winter is coming mighty early this year."

Paul: "Why you say that Dave?"

David: "I was walking down Central Park, and I swear to God, this is a true story. And as I was walking down Central Park I saw a squirrel reinforcing his hole in the tree with old condoms."

Paul: "hahahheaheha... [da-da-dysj]

KONGEPROGRAM. :thumbup:

Seriøst, om du ser det live? For de som så det idag, la de sikkert merke til at Letterman sa noe veldig lignende det LarsP sa.

Lenke til kommentar
Men når maria Mena var der sang ho FALSKT FALSKT FALSKT!!

Word !

Det var rett og slett grusomt å høre på *grøss*

Jeg har ikke så veldig sans for letterman sin humor, men det hender jeg må le av hans tørre vitser.

Hørte nettopp at salget til Mena ikke går så bra som håpet. Henger nok sammen med opptredenen på Letterman som var mildt sagt pinlig dårlig!

Letterman er konge. Lurer på om han noen gang får George W. Bush som gjest i programmet? ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...