Gå til innhold

Hva synes dere om "Late Show"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er en typisk Letterman-greie.

David: "ey, Paul. You know, the winter is coming mighty early this year."

Paul: "Why you say that Dave?"

David: "I was walking down Central Park, and I swear to God, this is a true story. And as I was walking down Central Park I saw a squirrel reinforcing his hole in the tree with old condoms."

Paul: "hahahheaheha... [da-da-dysj]

KONGEPROGRAM. :thumbup:

Lenke til kommentar

Du må være veldig stødig i engelsk for å skjønne mange av vitsene hans.

Det er også mye navngitte amerikanske politikere og kjendiser vi ikke vet hvem er, så da mister jo de poengene for oss også.

Det har gått hver forbanna dag (minus helger og juleferie) i over 20 år borte i USA, så at det er et drittprogram stemmer nok ikke. Da hadde det blitt tatt av plakaten etter en sesong.

Jeg digger Letterman, han har en tørr, vittig humor, og er den mest erfarne intervjueren jeg noensinne har sett på TV. Han kan ro seg ut av ALLE situasjoner, selv når han får uforberedte spørsmål fra gjestene. Han er også flink til å hjelpe uerfarne gjester å komme igang med praten.

Lenke til kommentar

Jeg har sett en del episoder, og synes jeg har fått mer ut av humoren hans i det siste. Tror han bruker en del intern humor som man bør ha brukt litt tid på for å få med seg.

Men hvis jeg fikk velge mellom amerikanske talkshow vill jeg heller sett på Jay Leno, som virkelig var konge da vi fikk inn NBC på TV i sin tid :thumbup: Conan O`Brien var heller ikke dum.

edit: skrivefeil

Endret av Zardoz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...