Apoc_ Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Hva synes folk om dette programmet med David Letterman? Jeg synes det er tragisk! Makan til dritt humor. BTW: Innlegg nummer 400. Endret 9. august 2004 av Apoc_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Synes det er konge, jeg. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Har ikke sett en episode av det jeg! Hvilken kanal går det på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Har ikke sett en episode av det jeg! Hvilken kanal går det på? NRK2. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Synes det er konge, jeg. Helt enig! Utrolig bra! Lenke til kommentar
Svin Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Synes det er konge, jeg. Helt enig! Utrolig bra! Javisst. Bra program Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Dette er en typisk Letterman-greie. David: "ey, Paul. You know, the winter is coming mighty early this year." Paul: "Why you say that Dave?" David: "I was walking down Central Park, and I swear to God, this is a true story. And as I was walking down Central Park I saw a squirrel reinforcing his hole in the tree with old condoms." Paul: "hahahheaheha... [da-da-dysj] KONGEPROGRAM. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 late show er jo morsomt Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Har ikke no imot programmet jeg, av og til vansklig å forstå vitsene siden man må jo nesten være amerikaner selv for å forstå men det er veldig underholdene :!: Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 er vel et av de beste programmene fra usa. genial humor, kule gjester og mye bra musikk. ps: til tirsdag eller onsdag sender nrk episoden hvor bill clinton er gjest..... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 tror det går på nrk2 hver kveld kl.23:50 eller no rundt der.. Late show er egentlig ganske underholdende Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jepp jeg er enig med flesteparten her, det er et genialt program, har ikke fått sett så mange episoder i det siste da Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Det er rett å slett genialt, småhumoren som popper inn hele tiden er bare genial som bla scene arbeiderene som "leser høyt" fra Opera manus etc Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hva synes folk om dette programmet med David Letterman? Jeg synes det er tragisk! Makan til dritt humor. BTW: Innlegg nummer 400. Hva er det du ikke liker med programmet da? Synest det er bra jeg Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Synes det er konge, jeg. Jepp. Morsomt! Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Morsomt - og rimelig høy kvalitet med tanke på at de lager et nytt program hver eneste ukedag. Endret 9. august 2004 av Shimano Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Du må være veldig stødig i engelsk for å skjønne mange av vitsene hans. Det er også mye navngitte amerikanske politikere og kjendiser vi ikke vet hvem er, så da mister jo de poengene for oss også. Det har gått hver forbanna dag (minus helger og juleferie) i over 20 år borte i USA, så at det er et drittprogram stemmer nok ikke. Da hadde det blitt tatt av plakaten etter en sesong. Jeg digger Letterman, han har en tørr, vittig humor, og er den mest erfarne intervjueren jeg noensinne har sett på TV. Han kan ro seg ut av ALLE situasjoner, selv når han får uforberedte spørsmål fra gjestene. Han er også flink til å hjelpe uerfarne gjester å komme igang med praten. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Jeg har sett en del episoder, og synes jeg har fått mer ut av humoren hans i det siste. Tror han bruker en del intern humor som man bør ha brukt litt tid på for å få med seg. Men hvis jeg fikk velge mellom amerikanske talkshow vill jeg heller sett på Jay Leno, som virkelig var konge da vi fikk inn NBC på TV i sin tid Conan O`Brien var heller ikke dum. edit: skrivefeil Endret 9. august 2004 av Zardoz Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 drit kult når de ringte opp en kjendis-vert som har et morgenprogram i usa, sa:SHOVE IT!, og la på....neste dag (sending) ringte de han opp igjen, ba om unskyldning og når han skulle si noe la david på igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå