Vebby Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Noen som har noen sterke meninger om hva som er et bra surround anlegg til pc spill og film og lignende? Og gjerne som helst ikke koster umenneskelig mye? Lenke til kommentar
Superman_X Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) . Endret 27. desember 2009 av Superman_X Lenke til kommentar
Vebby Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Hva er forskjellen på f.eks 2.1 og 5.1? Vet egentlig bare at 3.500 blir i drøyeste laget får min del... Så kanskje jeg bare skulle gå får et 2.1. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hva er forskjellen på f.eks 2.1 og 5.1? Vet egentlig bare at 3.500 blir i drøyeste laget får min del... Så kanskje jeg bare skulle gå får et 2.1. 2.1 = 2 høytalere + subwoofer = stereo 5.1 = 5 høytalere + subwoofer = surround Et 5.1 system har: - Fronthøytaler venstre - Fronthøytaler center - Fronthøytaler høyre - Bakhøytaler venstre - Bakhøytaler høyre - Subwoofer (bass kasse) Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Det er antallet høgtalere. 2.1 = 2 fronter, og ein sub 5.1 = 5 høgtalere spredd rundt deg, front, center og surround, og ein sub. 4.1 = 4 høgtalere i kvart hjørne og ein sub 2 = vanlig oppsett, 2 høgtalerer front. Klipsch sitt pc høgtalere er fine. Endret 9. august 2004 av Cornel Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Kjøpte selv ett Logitech Z-680 for noen mnd siden. KANONLYD. så jeg bruker den til surround på tven min jeg når jeg ser film og spiller xbox:D Skal vel snart koble den til pc'en igjen tror jeg. Men blir nok litt overkill.. så kanskje jeg kjøper meg ett skikelig 2.1 sett? så slipper jeg ledninger i allefall. Er så sykt mange ledninger å holde styr på nå om dagen, om ikke lednignene til 5.1 sett skulle komme i tillegg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå