iStephano Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Jeg har et spørsmål, jeg sitter her med en antistatisk armlenke som jeg kjøpte meg på komplett.no Link Men det jeg ikke tenkte helt på var at den kabelen som fulgte med er beregnet for å plugge i antistatiske matter osv. Ikke en klype for å si det sånn som jeg kan f.eks sette i jord kontakten for å jorde meg. Da tenkte jeg, hva hvis jeg klipte av denne pluggen, lodda på en stål trå som jeg senere bindte fast i jord kontakten i kontakten for å jorde meg. Det funker vel? Den vil da lede rett til jord? Takker for svar å sorry hvis dette ble veldig rotete men jeg er syk så jeg har mine grenser til hva jeg greier i dag hehe Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 tipper at dette var feil posting men jeg ser ikke noe annet sted å legge den. Så beklager virkelig hvis jeg har tråkket noen på føttene da. Er det virkelig ingen som kan hjelpe meg med dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå