akira7 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg trenger et nytt vifte til pc'en. Fordi jeg har lagt merke til at hele kabinettet er utrolig varmt, spesielt harddisken. Er bekymret fordi jeg er redd for at varmen kan skade hele harddisken. Den er utrolig varmt, jeg har ikke sensor inni kabinettet så jeg har ikke peiling hvor varmt det er. Samme hvor mye den koster, bare den er stillegående. Noen som har anbefalinger? Pc'en min: Intel® Pentium® 4 2,8 GHz 512 MB DDR-SDRAM 160 GB Ultra DMA harddisk (7200rpm) ATI Radeon 9700-grafikk Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Tenker du da på vifte til kabinettet eller cpu? Lettere å hjelpe hvis du forteller hva slags kabinett du har. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Pc'en er en HP Pavilion t150.no Kabinettet er original da jeg kjøpte pc'en. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Pc'en er en HP Pavilion t150.noKabinettet er original da jeg kjøpte pc'en. uff..en venn av meg kjøpte en slik, da han hadde satt inn 1neon lys på ett LAN og hadde tatt maskinen med hjem, så. Han hadde kobblet opp og PC'en sto inne i en Skuff i databordet hans, så hadde han en venn på besøk som var uheldig og lukket denne og iløpet ev den tiden de spilte smeltet neon lyset ! :!: så skaff deg flere vifter..f.eks. se innom her Microplex.no Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) du har gjort en stor tabbe da, nemlig kjøpe en HP Men ta deg en tur på microplex å kjøp en vifte som passer til vifteplassene i kabinettet. Endret 9. august 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Jeg angrer ikke på noe, men ja. Jeg fikk maskinen ganske billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå